آتش سوزی در منزل مسکونی جان مرد 60 ساله را گرفت.
کد خبر: ۲۴۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 20 June 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرمانده ایستگاه 11 آتش نشانی شیراز گفت: روز گذشته با اعلام گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی و احتمال وجود فرد یا افرادی در منزل، آتش نشانان به محل حادثه در خیابان مشیر فاطمی اعزام شدند.
آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر

حمید جمشیدی ادامه داد: در یک ساختمان دو طبقه دو مرد سالمند در هر طبقه سکونت داشته اند که در روز قبل از این حادثه در طبقه دوم آتش سوزی رخ داده و توسط افراد حاضر در محل آتش خاموش می شود و به 125 هیچ گزارشی اعلام نشده بود. 

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر

وی اظهار کرد: این آتش سوزی دوباره شعله ور شده و مرد سالمند که از لحاظ جسمانی دچار ضعف بوده، نتوانسته خود را به موقع از محل حادثه نجات دهد و تلاش برای فرار بی نتیجه مانده بود و برادر وی که در طبقه پایین سکونت داشته و مرد سالمندی بوده نیز به موقع متوجه آتش سوزی نشده تا اینکه تماس های مکرر شهروندان به سامانه 125 آغاز می شود. 

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر

فرمانده ایستگاه 11 آتش نشانی شیراز بیان کرد: با اعلام این حادثه، بدون درنگ به محل حادثه رفته و به سرعت با شکستن در وارد منزل در طبقه دوم شده، ولی متاسفانه با جسد فرد سالمند مواجه شدیم که در اثر دود غلیظ و سوختگی شدید جان خود را از دست داده بود و عملیات اطفای منزل نیز بوسیله چندین رشته آبدهی انجام شد. 

آتش جان مرد سالمند را گرفت + تصاویر

جمشیدی در خصوص علت حادثه گفت: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است ولی احتمال دارد علت آتش سوزی، اطفاء ناقص آتش سوزی در روز قبل یا آتش ته سیگار روشن بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار