رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام این مطلب که برخی اتفاقات شهری به واسطه حضور شوراها رخ داده، گفت: اگرشکاف بین شمال و جنوب شیراز از بین رفته به واسطه دغدغه مندی شورای شهر است.
کد خبر: ۲۴۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 20 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز: غلام مهدی حقدل گفت: برنامه ریزی صحیح، تعریف کاربری های مناسب و توزیع عادلانه پروژه های عمرانی- فرهنگی و خدماتی در نقاط مختلف مهم ترین معیارهای یکدست سازی شهر و رفع شکاف های محله ای است که به نظر می رسد در این راستا شورا و شهرداری طی چند سال اخیر گام های موفقی برداشته اند.

وی افزود: تکمیل و تقویت زیرساخت های عمرانی همچون احداث تقاطع ها و پل ها به منظور ایجاد راه های دسترسی در مناطق جنوبی شهر همچنین ارائه خدمات شهری در زمینه های مختلف حمل و نقل، پارک ها و فضای سبز، احداث مراکز تجاری و فرهنگی و... موجب ارزش افزوده و تشویق سرمایه گذاران جهت حضور در این محدوده های شهر  می شود که در این راستا شورای دور چهارم منطق بسیاری از مصوبات خود را رسیدگی به مناطق جنوبی و کمتر برخوردار شهر قرار داده است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز مصوباتی همچون ساخت پارک های بزرگ چند هکتاری و تقاطع ها در کمیسیون عمران، خرید اتوبوس های نو ویژه خطوط محدوده های جنوب در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، راه اندازی فرهنگسرا و قرائت خانه و کمک به ساخت مساجد در کمیسیون فرهنگی، پی گیری رفع کم کاری های دیگر دستگاه های خدمات رسان در کمیسیون تلفیق و هماهنگی دستگاه ها و... را از جمله اقدامات صورت گرفته در شورای شهر برای بهبود وضعیت محدوده های جنوبی شهر عنوان کرد.

 حقدل با بیان اینکه افزایش سطح خدمات موجب ارتقای سطح زندگی شهروندان نیز می شود، اظهار داشت: کاهش  آسیب های اجتماعی و حذف زمینه های بزه کاری در جوانان، ایجاد احساس تعلق خاطر به شهر و محله خود و ترغیب آنها به مشارکت در فعالیت های جمعی فرهنگی- اجتماعی از دیگر پیامدهای مثبت کاهش شکاف شمال و جنوب شهر می باشد که به حمدالله تا حدود زیادی در شیراز رخ داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار