فرمانده انتظامي استان فارس از انجام يك عمليات گسترده پليس در شهرستان "فسا" خبر داد و گفت: در اين عمليات دو شرور مسلح توسط مأموران به هلاكت رسيدند.
کد خبر: ۲۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 16 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار احمد علي گودرزي در این باره گفت: در پي تحركات و ناامني هاي ايجاد شده توسط دو شرور مسلح در شهرستان فسا و بخش "ششده و قره بلاغ" اين شهرستان، شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: در همين راستا مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و شناسايي محل حضور اين افراد در يكي از روستاهاي اين بخش، به محل مورد نظر اعزام و آنجا را محاصره کردند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: مأموران از اين افراد خواستند که خود را تسليم کنند اما آنها بدون توجه به اخطار پليس، اقدام به تير اندازي به سوي مأموران كردند.

گودرزي افزود: پس از چند ساعت درگيري و تير اندازي بين مأموران و افراد شرور در نهايت هر دو نفر شرور توسط مأموران به هلاكت رسيدند.

وي گفت: در بازرسي از مخفيگاه اين افراد مقادير زيادي سلاح شامل دو قبضه كلاش، يك قبضه سيمينوف، دو قبضه كلت، سه قبضه اسلحه سوزني، يك قبضه قناسه و مقدار زيادي مهمات ديگر كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: اين افراد در سوابق خود اقداماتي نظير شرارت، عربده كشي، ايجاد ناامني و درگيري در شهرستان را داشتند.

براساس گزارش سایت پلیس، گودرزي در پايان هشدار داد : پليس فارس با افرادي كه بخواهند به هر نحوي امنيت مردم را به مخاطره بيندازند و احساس ناامني را در جامعه به وجود آورند، به شدت برخورد مي كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار