مردی که با گروگانگیری اعضای خانواده همسرش در کوچه ۱۳شهرک مهدی آباد، سه ساعت وحشت را رقم زده بود، با تسلیم خود به این گروگان گیری پایان داد .
کد خبر: ۲۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 15 June 2016
تابناک فارس به نقل از خبرجنوب: ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه روز دوشنبه به مامورین کلانتری ۳۷ بهارستان گزارشی در خصوص گروگانگیری اعلام شد. مامورین با حضور در محل و محاصره محل گروگانگیری، در بررسی های نخست متوجه شدند فردی بنام (م.پ)بخاطر اختلاف با خانواده همسرش با ورود به منزل پدر زنش، همسر وپسر ۹ ساله، خواهر همسر و مادر همسر خود را با تهدید دو قبضه سلاح شکاری و کلت کمری و یک قبضه چاقو گروگان گرفته است.

از اینرو اسدی بازپرس شعبه ۱۷ دادسرای امور جنایی شیراز به تیم تخصصی از اداره پلیس آگاهی مأموریت داد تا خیلی زود به آزادسازی این گروگان ها اقدام كنند.کارآگاهان در نخستین مرحله از تحقیقات پی بردند گروگانگير داماد این خانواده است که بنا به دلایل نامعلومی این کار را کرده است.

در بررسی های صورت گرفته پیرامون این گروگانگیری فاش شد که متهم پس از ورود به منزل و گروگانگیری با سلاح شکاری گلوله ای به دیوار سالن شلیک وآیینه دیواری منزل را با قنداق سلاح شکاری شکسته و سپس با شلیک گلوله کلت به سقف سالن باعث تخریب قسمتی از سقف سالن شده است.

با توجه به حساسیت این موضوع ، محل محاصره شد تا بالاخره پس از گفت و گو با متهم و درخواست اینکه خودش را تسلیم کند، در ساعت ۱۴و ۲۰ دقیقه متهم گروگان ها را آزاد اما با گذاشتن کلت کمری روی سر خود تهدید به خودکشی کرد.

پس از تماس ماموران با اسدی بازپرس کشیک دادسرای جنایی، نامبرده دستور برقراری تماس تلفنی فوری با فرد گروگانگیر را داد اما با وجود تماس تلفنی بازپرس با فرد گروگانگیر، نامبرده حاضر به تسلیم نشد وهمچنان تهدید به خودکشی می کرد. در این میان گروگانگیر تقاضای ملاقات با فرزندش را داشت ومجددا طی تماس برقرار شده، سپاسدار سرپرست دادسرای جنایی نیز با فرد گروگانگیر صحبت وخواستار تسلیم وي شد اما متهم همچنان اسلحه را از روی سر خود برنمی داشت و تهدید به خودکشی می کرد.

در این میان با توجه به تسلیم نشدن متهم، اسدی بازپرس دادسرای جنایی در محل حاضر وبه همراه سرهنگ علیزاده از واحد مشاوره نیروی انتظامی وارد سالنی که فرد گروگانگیر در آنجا نشسته و سلاح بر سر خود گذاشته بود، شدند.

متهم ابتدا حاضر به تسلیم نبود و اصرار داشت که می خواهد به زندگی خود پایان دهد. اما پس از یک ساعت و نیم صحبت رودررو با متهم وشنیدن صحبت های وی و نصیحت های بازپرس اسدی وسرهنگ علیزاده متهم در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه با حالت گریان سلاح کلت کمری خود را تحویل داد وتسلیم شد. در بازرسی از منزل سلاح شکاری وی نیز کشف و ضبط شد. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز تحت رسیدگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار