مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان با تاکید بر ضرورت حفظ منزلت و کرامت معلمان گفت: باید حقوق معلمان بموقع پرداخت شود و همچنین تفاوتی با سایر دستگاه ها نداشته باشد.
کد خبر: ۲۴۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 12 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش فارس: بابک دائی در این دیدار افزود: توجه ویژه به آموزش وپرورش را از اولویت های اصلی کاری خود می دانم.

وی با بیان این که کارمعلمی برخلاف تصور برخی کاری بسیار بزرگ و دارای فرسودگی فراوان است ادامه داد: همه ما مدیون معلمان عزیز هستیم و شتاب بخشی به پرداخت حقوق آنها وتوجه ویژه به خدمات رفاهی آنها کمترین کاری است که می تواند جبران بخشی از زحمات معلمان عزیز باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت افزون بر 65 هزار معلم در این استان گفت: متاسفانه تمرکز تصمیم گیری ها در مرکز کشور یکی از موانع جدی در راه خدمت به این معلمان است.

حمیدرضا آذری افزود: وجود بوروکراسی گسترده نیز گاهی اوقات موجب کاهش انگیزه در مسئولان و راکد ماندن طرح های خدمات دهی به معلمان می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید فعالیت امور اقتصادی و دارایی استان فارس تلاش ها برای کاهش و رفع موانع فراروی ارائه خدمات رفاهی مناسب به معلمان استان شتاب گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
معلم
|
-
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
فیش حقوقی مسولین دلسوز انقلابی وپرتلاش سرازفلک گذشته -- وزیرتعاون درمجلس دروغ میگه که فلان مسول 13میلیون حقوقشه ولی 6میلیون دریافت میکنه--آقای وزیرباسواد بقیه پول درحسابش هست پس انداز میکنه---من معلم پارسال فطریه ندادم --
انشاله فرزندان این مسولین مادی جلوی چشمشان خواروذلیل بشه که سواستفاده میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4 ما تعطیلی معلمان مشکل زاست در حالی یک کارگر برای 25 روز مرخصی در سال مشکلات عدیده ای دارد
rezaee
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
حقوق معلم غیر انتفاعی بدون پارتی یا اشنای رییس یا موسس
ساعتی فقط 2 هزار تومان بیشتر نیست در تهران را نمی دانم ولی در شیراز این طوری پرداخت می کنند بعضی از مجتمع ها درامد سالیانه 7 میلیارد سرانه و کمکهای مردمی دارند حال حقوق معلمینشان را ببینید
که بیچاره ها حتی در آزمون استخدامی اموزش و پرورش سهمیه ایی ندارند وزیر نیز هر روز یک دروغی از خودش در می اورد و در روزنامه تبلیغ می کند عملا سال قبل 80 درصد معلمان خصوصی شیراز بیمه نداشته اند چون از حقوقشان که زیر 500 است کسر می گردد این دولت روحانی نیز کاری برای معلمین خصوصی نکرد شاید احمدی نژاد بیاید و کاری بکند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار