شورانامه
4 پروژه بزرگ در شیراز متوقف می شود/پنجشنبه و جمعه معاینه فنی در شیراز نصف قیمت انجام می شود/علوم پزشکی دیگر مجوز درمانی در مرکز شهر ندهد/فرهنگ رانندگی ضعیف است/کرامت بیماران حفظ شود/گردشگران عراقی را دریابید/اعتراض به یک مصوبه/ باغی که رسانه ای نشد/بدحجابی و اعتیاد را دریابید/انتقاد از عدم پیگیری لایحه مدیریت واحد شهری
کد خبر: ۲۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 07 June 2016
4 پروژه بزرگ در شیراز متوقف می شود
به گزارش تابناک فارس:تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با ارائه یک پیشنهاد خواستار توقف پروژه‌های قصردشت و مطهری، خیابان دو طبقه ایمان و تونل ملل تا زمان اعلام نتایج مطالعات جامع حمل‌ و نقل شدند.
استدلال پیشنهاد دهندگان این موضوع، شرایط نامناسب مالی،ضروری نبودن و احتمالاً بی اثر بودن در ترافیک و همچنین تناقض با فرهنگ پیاده محوری در مرکز شهر است.

پنجشنبه و جمعه معاینه فنی در شیراز نصف قیمت انجام می شود
بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، بیستم و بیست و یکم خردادماه جاری که مقارن با پنج‌شنبه و جمعه است، معاینه فنی خودروها در شیراز نصف قیمت خواهد بود.

علوم پزشکی دیگر مجوز درمانی در مرکز شهر ندهد
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز خواستار آن شد که در راستای کاهش ترافیک مرکز شهر شیراز دانشگاه علوم پزشکی این شهر از ارائه مجوز جدید مطب و مرکز درمانی در این نقاط خودداری کند.
فرهنگ رانندگی ضعیف است
رضا محمدیان در بخش هایی دیگر از سخنانش به موضوع ترافیک شیراز و کلافگی مردم از این معضل پرداخت و البته ضعف فرهنگ رانندگی مردم را هم در این مسأله دخیل دانست.
کرامت بیماران حفظ شود
وی همچنین خواستار حفط کرامت بیماران شد و پیشنهاد نوبت دهی تلفنی و اینترنتی برای جلوگیری انتظار چند ساعته در مراکز درمانی را داد.
گردشگران عراقی را دریابید
این عضو شورا خواستار توجه بیشتر برای جذب گردشگران عراقی به شیراز شد.
اعتراض به یک مصوبه
محمدیان همچنین خواستار رسیدگی به معضل سگ های ولگرد سطح شهر شد و نهایتاً در اعتراض به عدم پیگیری بحث بوستان رسانه توسط شورا از ارائه نطق پیش از دستور خود خودداری کرد.

باغی که رسانه ای نشد

شورای شهر شیراز با نامگذاری یک باغ به نام رسانه مخالفت کرد.
به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز از حدود یکسال پیش تاکنون این باغ با طرحی مشخص به عنوان باغ رسانه پیشنهاد شده اما امروز شورای نام گذاری این باغ را با نام دیگر در شورا به تصویب رساند.
این مصوبه که با اعتراض دو عضو شورای شهر شیراز همراه بود در نهایت با رای اعضای شورا به تصویب رسید.

بدحجابی و اعتیاد را دریابید
سعید سیف دیگر عضو شورا خواستار توجه کافی متولیان به مسأله بدحجابی و سوق جوانان به سمت اعتیاد و دخانیات شد.

انتقاد از عدم پیگیری لایحه مدیریت واحد شهری
عضوشورای اسلامی شهر شیرازگفت: مجلس دهم تلاش خود را برا تحقق ایده ی مدیریت واحد شهری بکار بندد.
مظفر مختاری با انتقاد از عدم به نتیجه رسیدن لایحه مدیریت واحد شهری درطول بیست ساله گذشنه تاکنون افزود: با تصویب و اجرای این لایحه بسیاری از بروکراسی‌های غیر ضروری در شهرها از بین خواهد رفت.
وی گفت:حذف بروکراسی های بی مورد؛چابک شدن دولت؛راحت تر شدن زندگی شهروندان و پررنگ تر شدند اقدامات فرهنگی در سطح شهرها را از مزیت های لایحه مدیریت واحد شهری دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار