تازه های پلیسی
مرد ژله ای اعدام شد؛مرد ژله ای کسی بود که در یکی از محله های شیراز شبانه وارد خانه ها می شد و به زنان و دختران تجاوز می کرد/مردی که همسرش را زنده زنده سوزاند/سرقت مسلحانه از طلافروشی در اقلید و شلیک به مردم/کشف 927 کیلو مواد در 24 ساعت در فارس
کد خبر: ۲۴۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 06 June 2016
مرد ژله ای اعدام شد
به گزارش تابناک فارس:شگرد کاری متهم این گونه بود که از ۱۲ شب تا ۵.۳۰ بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، ۱۰۰ مورد ورود به منزل داشته است.
همچنین یک متجاوز دیگر به نام 'مجتبی - گ' به اتهام ارتکاب زنای به عنف پیش از اقدام به قتل به اعدام در ملاعام محکوم شده بود که بطور همزمان با مرد ژله ای نیز صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.
مرد ژله‌ای در شیراز به دار مجازات آویخته شد



مردی که همسرش را زنده زنده سوزاند
مرد جوان پس از درگیری با همسرش، نقشه قتل او را طرح و همسرش را آتش زد که در این جریان خودش نیز دچار سوختگی شد.
اين مرد جوان در بیمارستان به دستور بازپرس تحت نظر و سپس وقتي تحت بازجويي قرار گرفت و راز جنايت را فاش كرد.
متهم گفت: مدتي بود كه با همسرم اختلافات شدیدی پیدا کرده بودم.او مدام با من درگیر می شد.
متهم ادامه داد: من و همسرم از مدتها قبل سر مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم و مرتب دعوا میکردیم.
درگیریهای ما روزبهروز بیشتر میشد تا اینکه روز حادثه باز هم طبق معمول کار به مشاجره کشید. من حین دعوا درحالیکه به شدت عصبانی شده بودم کنترل خودم را از دست دادم و او را زنده زنده آتش زدم. در این میان خودم نیز دچار سوختگی شدم.

سرقت مسلحانه از طلافروشی در اقلید و شلیک به مردم

چند روز پیش چند سارق مسلح، به یک طلافروشی در شهرستان اقلید دستبرد زدند. سارقین همچنین با شلیک دو گلوله به فردی که از لحاظ ظاهری شبیه به مأموران پلیس بود، او را مجروح کردند.


کشف 927 کیلو مواد در 24 ساعت در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران این نیرو در 24 ساعت 927 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در شهرستان لارستان کشف کردند.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران انتظامی شهرستان لارستان،‌ هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان، به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا شک و آن را متوقف کردند.فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از داخل کانتینر این تریلر 840 کیلوگرم تریاک که در 28 عدد گونی در بین قطعات الکترونیکی جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
گودرزی اظهار داشت: همچنین ماموران انتظامی شهرستان لارستان از دو دستگاه خودرو سمند 49 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد سه نفر را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: در یک عملیات دیگر نیز ماموران پس از شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر، در بازرسی از دودستگاه خودرو جک و وانت بار که در منزل او در شهرستان لارستان پارک و مواد مخدر در آن جاسازی شده بود، 38 کیلوگرم تریاک کشف کردند و پنج نفر در ارتباط با این مواد افیونی دستگیر شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار