کد خبر: ۲۳۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 31 May 2016
قربانعلی دری نجف‌آبادی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره حوادث اخیر حمله به حوزه علمیه خرم‌آباد گفت: موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی‌نژاد همه چیز به هم ریخت.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات با بیان این که این آشوب‌گران همان هستند که ۸ سال روی کار بودند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد اشتباه بود و باعث بروز این اتفاق‌ها شد.

وی با اشاره به این که آنان حرف رهبری را زیر پا گذاشتند، گفت: هرچه مقام معظم رهبری بگوید درست است. کشور را که نمی‌توان با این گونه آشوب‌ها و جنگ اداره کرد. باید تعامل داشته باشیم.

همچنین منصور حقیقت‌پور، نماینده مجلس نهم و مسئول پرونده حمله به لاریجانی در قم گفت: ماهیت این افراد و خودسرها مشخص شده است. این‌ها از همان روزی که در قم به علی لاریجانی حمله کردند، شناسایی و احضار شدند. این اغتشاشگران خود را صاحب‌نظرتر از مقام معظم رهبری می‌دانند و به سخنان ایشان توجه نمی‌کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس قبل با بیان این که این افراد خود را از رهبر انقلاب دلسوزتر می‌دانند، خاطرنشان کرد: این افراد ماهیت‌شان مشخص است اما نمی‌توانیم در اینجا اسامی آنها را اعلام کنیم. باید با آنها برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار