بعد از تبعیض های وحشتناک اعمال شده برای احیای دریاچه های فارس کار به جایی رسید که صدای مدیر کل محیط زیست فارس هم از این تبعیض ها و بی مهری ها در آمد. این یعنی به جز یک عزم جمعی و اتحاد مردمی دیگر هیچ کس نمی تواند به داد دریاچه های فارس برسد و این شد که مردم فارس در اقدامی خودجوش و محترمانه و در کمال ادب و احترام در صفحه اینستاگرام رئیس سازمان محیط زیست خواستار توجه به دریاچه های فارس شدند.
کد خبر: ۲۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 30 May 2016
دیار پارس،خطه ای که بیشترین دریاچه های کشور را در دل دارد؛پهنه ای که دومین دریاچه آب شور کشور(بختگان) و بزرگترین دریاچه آب شیرین کشور و خاورمیانه(پریشان) را میزبان است.

سرزمینی که حالا هیچ کس دریاجه های نیمه جان و مرده اش را نمی بیند و فریاد مظلومیتش را نمی شنود.

به گزارش تابناک فارس:حالا اما مردم فهیم استان فارس خود دست به کار شده اند و می خواهند فریاد رس طبیعت بی نظیرشان باشند.

بعد از تبعیض های وحشتناک اعمال شده برای احیای دریاچه های فارس کار به جایی رسید که صدای مدیر کل محیط زیست فارس هم از این تبعیض ها و بی مهری ها در آمد.

(برای متوجه شدن ابعاد تبعیض و بی توجهی به دریاچه های فارس اینجا کلیک کنید.)

این یعنی به جز یک عزم جمعی و اتحاد مردمی دیگر هیچ کس نمی تواند به داد دریاچه های فارس برسد و این شد که مردم فارس در اقدامی خودجوش و محترمانه و در کمال ادب و احترام در صفحه اینستاگرام رئیس سازمان محیط زیست خواستار توجه به دریاچه های فارس شدند.

باشد که این اتحاد مردمی پارسیان راهگشای حل سیل مصائب استان فارس شود.


03
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
ما هم کمپینی در حمایت از احیا دریاچه کافتر تشکیل دادیم ولی از هیچ گروه یا نهادی هم حمایت نشدیم - جون هر داران محیط زیست هم فقط به بعضی جاهای خاص نظر دارند
میرزائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
https://telegram.me/DaryachehKaftar
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار