منتخب مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس دهم با اشاره به موضوع الحاق 5 روستای غرب پارسیان گفت: دولت برای ادامه راه و محکم کردن جاپای خود در هرمزگان حرمت مردم را نگه دارد.
کد خبر: ۲۳۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 28 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:وی به مصوبه سال 92 مبنی بر الحاق 5 روستای توابع پارسیان به استان فارس اشاره کرد و گفت: این اتفاق دل هر هرمزگانی را به درد آورد و تصور می‌شود که اگر شما توانمند بودید بیش از 1000 کیلومتر ساحل و دریا در اختیار داشتید و چون این توانایی را ندارید می‌گذاریم یک استان دیگر که این توانایی را دارد وارد شود و این خفت و ذلت برای همه ما باقی خواهد ماند.
 
مرادی افزود: موضوع فقط به الحاق 5 روستا خاتمه نمی‌یابد و باید به عمق مساله بنگریم و ما خوشحالیم کسانی بودند که به زندان افتادند، درگیر شدند، مقاومت کردند و به نوعی کسانی که چشم طمع به این استان داشتند را چند قدم به عقب راندند.
 
منتخب مردم بندرعباس افزود: اگر دولت تدبیر و امید برای ادامه کار می‌خواهد جای پایی در این استان داشته باشد باید حرمت مردم هرمزگان را نگه دارد، عزت این مردم را حفظ نماید و آرامش مردم را در نظر بگیرد.
 
وی با درخواست از دولت تدبیر و امید گفت: دولت باید وزرای خود و همچنین استان فارس را توجیه کند و این اقدامات باعث این نشود که برای همیشه یک خاطره تلخ در ذهن مردم باقی بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار