در جریان برپایی جشنواره نقاشی دانشجویان فارس با عنوان «انسان و زمان» کارگاه‌های تخصصی نقاشی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 28 May 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:دبیر جشنواره نقاشی «انسان و زمان»  با بیان اینکه جشنواره نقاشی دانشجویان فارس با عنوان انسان وزمان  از سوم خرداد افتتاح شد، گفت: این جشنواره با رویکرد ایجاد روحیه خودباوری و همدلی دانشجویان رشته نقاشی استان فارس به همت اساتید و دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی سپیدان، هنر و معماری شیراز و... برگزار می شود.

کارگاه های انسان و زمان در شیراز

امین جعفری زاده به افتتاحیه جشنواره در سوم خرداد با انتخاب ۲۰ اثر برای داوری نهایی اشاره کرد و گفت: این آثار هم اکنون در گالری به نگار جهت بازدید عموم قرار دارد.

وی به برپایی ورکشاپ «دیجتال پینتینگ» نیز در جریان این جشنواره اشاره کرد و افزود: کارگاه نقاشی دیجیتال توسط  میلاد صدقی و کاوه کسرایی در گالری بیدبن برگزار شد که تکنیکهای نقاشی دیجتال بصورت تئوری و عملی مورد بررسی قرار گرفت.

جعفری زاده در ادامه، خبر از برگزاری کارگاه تخصصی نقاشی اساتید در موزه گالری آب(آب انبار وکیل) داد و اظهار کرد: این رویداد با حضور اساتید  شهریار اسدی، مسعود مرشد زاده، محمود کشتی آرای، حسین قاسم خانی، مجید اسلمی، مریم جمالی، فاطمه جنتی و فریبا غروی  از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر برگزار شد که در این کارگاه اساتید با استفاده از از تکنیکهای مختلف به خلق آثار متنوع دست زدند.

وی به برنامه فردا، یکشنبه ۹ خرداد جاری هم اشاره کرد و افزود: در این برنامه نیز نشستی با عنوان انسان و زمان در تالار حکمت دانشگاه شیراز به همت مسعود عباسی، مدیر کانون تخصصی قرآن و هنر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس و کافه تجسمی شیراز  برگزار خواهد شد که در آن امین جعفری زاده و استاد مسعود مرشدزاده به بحث و نظر خواهند پرداخت.

دبیر جشنواره نقاشی «انسان و زمان» از جمله نکات قابل توجه این جشنواره را استفاده از ترکیب داوری دانشجویان در کنار اساتید عنوان کرد و گفت: سرپرست داوران استاد شهریار اسدی نظارت بر گروه داوری را بر عهده دارند.

آیین پایانی جشنواره نقاشی دانشجویان فارس با نام «انسان و زمان» دوشنبه ۱۰ خرداد برگزار و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار