نشست کمیته بحران شهرستان ممسنی برای مقابله با هر گونه آتش سوزی های احتمالی در جنگل ها ، مراتع و گندمزارهای این شهرستان با حضور اعضای ستاد بحران ، بخشداران و شهرداران بخشهای مختلف و برخی ادارات مربوطه برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 28 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاون فرمانداری ممسنی پنجشنبه در این نشست گفت : با توجه به بارندگی های خوب چند ماه گذشته در این شهرستان و انبوهی علوفه خشک ناشی از سرسبزی این منطقه در ایام یاد شده هر گونه آتش سوزی می تواند خسارت هنگفتی را به منابع طبیعی این شهرستان وارد کند.
رحمت فرمرازی افزود : لذا باید در شرائط کنونی با برنامه ریزی لازم و بهره گیری از امکانات موجود برای مقابله با هرگونه آتش سوزی آمادگی لازم را داشته باشیم .
وی گفت : بنابراین باید تمام تلاش و همت خود را معطوف به این کنیم که با برنامه ریزی لازم ضمن مراقبت از هر گونه آتش سوزی در صورت هر گونه آتش سوزی احتمالی بموقع وارد عمل شویم و از دامنه خسارت جلوگیری کنیم .
وی با اشاره به برخی برنامه های ستاد پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل ها و مراتع گفت : اعضای کمیته باید یک نقشه کاملی را از وضعیت مراتع و جنگل های شهرستان تهیه و نقاط بحرانی را مشخص و همچنین مسیر های دسترسی به این مناطق را مشخص و در اختیار ستاد قرار بدهد .
فرامرزی همچنین از بخشداران خواست تا با تشکیل کمیته های فرعی نسبت به ساماندهی تیم های مقابله احتمالی با هر گونه آتش سوزی در مناطق مختلف شهرستان اقدام کنند.
ممسنی به مرکزیت نوراباد در 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار