منتخب مردم شیراز در مجلس دهم ، با عنوان این مطلب که طرح پزشک خانواده می تواند خوب باشد، تاکید کرد: اجرای این طرح در شرایط فعلی موفق نیست.
کد خبر: ۲۳۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 27 May 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: دکتر بهرام پارسایی با اشاره به جو حاکم بر حوزه سلامت گفت: ایجاد جو بی اعتمادی در نظام سلامت، باعث می شود اعتماد مردم به طبیب از دست برود.

وی با طرح این موضوع که داشتن برنامه وقتی خوب است که اجرایی شود، افزود: به نظر می رسد در حوزه سلامت نیاز به اصلاح قوانین دست و پا گیر داریم.

پارسایی بر اصلاح نظام تعرفه گذاری در طرح تحول سلامت تاکید کرد و گفت: قوانین مربوط به حوزه سلامت در برنامه ششم می بایست مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

منتخب مردم شیراز در مجلس دهم در ادامه به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و افزود: این طرح می تواند خوب باشد اگر درست اجرا شود.

وی با اعلام اینکه طرح پزشک خانواده در حال حاضر موفق نیست، گفت: اکثریت مردم از شیوه اجرای این طرح ناراضی هستند. زیرا، معتقدند آنگونه که باید، خوب اجرا نمی شود.

پارسایی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در استان های مازندران و فارس، تاکید کرد: این بی عدالتی است که ۷ سال مردم دو استان، اجرای طرحی را تحمل کنند که نمی دانیم خوب است یا بد.

وی ادامه داد: اگر طرح پزشک خانواده مشکل دارد، برچیده شود و اگر نقصی ندارد، به همه استان ها تعمیم داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار