باغ های شیراز در آتش بی احتیاطی خاکستر می شوند.
کد خبر: ۲۳۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 26 May 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شیراز: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: دیروز 12 مورد عملیات اطفایی مربوط به حریق زمین های محصور، فضای سبز، ارتفاعات و باغ برای آتش نشانان شیراز رقم خورد که از این تعداد پنج مورد آن مربوط به بی احتیاطی و آتش زدن ضایعات در باغ بود که با حضور اطفاگران از عواقب بعدی آن و گسترش آتش به محیط اطراف جلوگیری شد.
بهروز ادامه داد: آتش سوزی یک باغ درون شهری، در بولوار امیر کبیر توسط تیم اطفایی از ایستگاه 14 و نیروی کمکی از ایستگاه شش با چندین رشته آبدهی آتش مهار شد.
همچنین در عملیات دیگری، آتش گرفتن 30 اصله درخت خشک شده گردو در باغی به مساحت حدود 1.5 هکتار، تیم های اطفایی از ایستگاه دو را به بولوار چمران کشاند تا پس از یک ساعت تلاش، آتش این بی احتیاطی را مهار کنند.
در عملیاتی دیگر، تیم اطفایی از ایستگاه دو، ماموریت اطفای آتش سوزی یک باغ دیگر در خیابان ساحلی را پس از 1 ساعت و 3 دقیقه تلاش با موفقیت به پایان رساند.
از دیگر عملیات های مربوط به آتش سوزی باغات در روز گذشته مربوط به آتش سوزی یک باغ در بولوار کریمخان زند بود که در آن 10 اصله درخت انار خشک شده در آتش سوخت.
یک باغ در حاشیه رودخانه شهرک بهارستان (میانرود) نیز به علت آتش زدن ضایعات و شاخ و برگ خشک شده حاشیه رودخانه به باغ مجاور رسیده بود که اطفای آن توسط آتش نشانان ایستگاه شش انجام شد.  
در این آتش سوزی حدود 800 کیلو زباله شهری و تعداد زیادی لاستیک فرسوده در زمینی دو هکتاری انباشته شده بود که در اثر شعله بوسیله شخص یا اشخاصی به صورت عمد، آتش گرفته بود که آتش نشانان از گسترش آتش به باغهای مجاور جلوگیری کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار