شورانامه
کنایه عضو شورای شهر به مدیران تیم فجر سپاسی/برقراری پرواز شیراز-مسکو را پیگیری کنید/تذکر به اداره اوقاف/ شیراز 546 دوربین نظارت ترافیک دارد/ فقط یک سوم شیرازی ها از پل عابر استفاده می کنند/کمک 200 میلیونی شورای شهر به یگان پلیس فرودگاه شیراز
کد خبر: ۲۳۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 25 May 2016
به گزارش تابناک فارس:عضو شورای شهر شیراز با اشاره به صعود تیم فوتبال ارژن فارس کنایه ای به مدیریت ضعیف باشگاه فجر سپاسی و عدم صعود این تیم به لیگ برتر زد.

کنایه به مدیران فجر

کمال پاک فطرت گفت:زمانیکه تیم فجر نتوانست به لیگ برتر صعود کند تیم فوتسال ارژن با مدیریت صحیح و تلاش بازیکنان این مهم را محقق کرد.
عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی افتخار و سربلندی شیراز بود که خوشخبتانه شاهد همدلی و همکاری تمامی گروه ها بودیم.
پاک فطرت تصریح کرد: برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باز هم نبودن یک سالن استاندارد در شیراز را نشان داد و جای خالی این مهم کاملا احساس شد.

برقراری پرواز شیراز-مسکو را پیگیری کنید
عضو شورای شهر شیراز خواستار پیگیری مسئولین فارس در خصوص برقراری پرواز روسیه به شیراز شد.رضا محمدیان گفت: با توجه به اقبال توریست ها و گردشگران روسیه برای سفر به ایران، مسئولان استان نباید از این فرصت غافل شوند و می بایستی هر چه سریعتر موضوع مذکور پیگیری شود در این راستا شهرداری شیراز هم باید در راستای تکالیف بودجه مبنی بر معرفی پتانسیل های مختلف شهر شیراز به کشورهای هدف اقدامات لازم را انجام دهد.

تذکر به اداره اوقاف
محمدیان در تذکری به اداره اوقاف گفت: متاسفانه اداره اوقاف در برخی موارد هنوز اقدامی انجام نداده لذا تاکید می شود با توجه به وظایف ذاتی اداره مذکور پیگیری های لازم جهت امر فوق به منظور رشد بیشتر جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) هر چه سریعتر انجام شود.

شیراز 546 دوربین نظارت ترافیک دارد

نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت:در سال 92 حدود 64 عدد دوربین نظارت تصویری در سطح شهر وجود داشت اما تا پایان سال گذشته در حدود 564 دوربین در سطح شهر استقرار یافت و شمار دوربین‌های ثبت تخلف از 12 عدد به 26 عدد رسید، ضمن این‌که دوربین کنترل عبور از چراغ‌قرمز نداشتیم که اکنون 13 تقاطع به این دوربین‌ها مجهز هستند.
وی افزود: دوربین‌های پلاک‌خوان تخلفات نیز که خود به‌صورت خودکار پلاک‌ها را می‌خوانند درگذشته هشت عدد بود اما در حال حاضر به 38 عدد رسیده و انواع تخلف را ثبت می‌کنند.
اصنافی ادامه داد: در بلوار شهید چمران در ابتدای استقرار دوربین روزانه حدود 450 تلف ثبت و قبض جریمه صادر می‌شد و همین امر موجی ایجاد کرد که در هفته دوم تخلفات به زیر 300 مورد کاهش یافت و در نهایت، آمار به 100 تخلف رسید و نتیجه ملموس آن این است که مدت‌هاست خبری مبنی بر بروز تصادف در پیچ بلوار چمران شنیده نشده و تلفات ویژه‌ای گزارش نشده است.

فقط یک سوم شیرازی ها از پل عابر استفاده می کنند

عضو شورای شهر شیراز از تصادف ۱۳۶ عابر پیاده و فوت ۷ نفر از آنها طی دو ماه خبر داد.وی ادامه داد: اگر این روند ادامه داشته باشد تا پایان سال بیش از ۱۹۰ نفر عابر پیاده به دلیل تصادف فوت خواهند کرد.
نقیب زاده تصریح کرد: با بررسی وضعیت پل های عابر پیاده در شهر، نیمی از جمعیت استفاده کننده در گروه سنی بالای ۴۵ سال، جانبازان و معلولان هستند که برای این گروه تنها سه پل مکانیزه موجود است.
وی ادامه داد: جای تاسف است که از تعداد پل های عابر پیاده در سطح شهر شیراز تنها ۳۰ درصد استفاده می کنند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بیش  از ۱۰۰ نقطه شیراز نیازمند احداث پل هوایی یا زیرگذر برای ایجاد تسهیلات عبور امن عابران پیاده داریم.

کمک 200 میلیونی شورای شهر به یگان پلیس فرودگاه شیراز
یگان پلیس مستقر در فروگاه بین المللی شیراز تشکیلات اداری به مساحت 2300 متر در فرودگاه راه اندازی کرده است تا موجب تسهیل رفت و آمد کارکنان و عدم تداخل رفت و آمد با گردشگران باشد.
این یگان برای تجهیز تشکیلاتش تقاضای کمک 200 میلیون ریالی از شورای شهر شیراز کرده است که این کمک در جلسه شورا تصویب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار