رافائل میناسکانیان استاد برجسته موسیقی پیانو برای علاقه مندان به این رشته به صورت رایگان کارگاه آموزشی برگزار می کند.
کد خبر: ۲۳۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 25 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:رافائل میناسکانیان، پیانیست شهیر و نوازنده مطرح در روزهای ششم و هفتم خرداد ماه جاری کارگاه تخصصی نوازندگی پیانو را به صورت رایگان برای علاقه مندان به این رشته هنری و اعضای فعال و غیر فعال آموزشگاه موسیقی آبنوس شیراز برگزار می کند.
شهرام ممتحن افزود: همچنین این هنرمند مطرح، پنجم خرداد ماه جاری ساعت ٢١ در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به اجرای قطعاتی موسیقی از بزرگان موسیقی جهان از جمله بتهوون، شوبرت، شومان و بارتوک به صورت تکنوازی می پردازد.
ممتحن افزود: ورود به کنسرت این هنرمند تنها از طریق تهیه بلیط انجام می شود و علاقه مندان برای حضور در این کنسرت موسیقی می توانند از دفاتر و آموزشگاه های معتبر موسیقی شیراز و پایگاه اینترنتی www.irantic.ir کارت ورود تهیه کنند.
او اضافه کرد: این هنرمند مطرح کشورمان سال 94 نیز کنسرت و کارگاه آموزشی در شهر شیراز برگزار کرد که با استقبال علاقه مندان و عموم مردم رو به رو شد.
رافائل میناسکانیان، نوازنده و مدرس پیانو، در سال ١٣٢٠ خورشیدی در تهران تولد یافت. وی ازشش سالگی به فراگیری موسیقی پرداخت و در ١٠ سالگی برای نخستین ‌بار به روی صحنه رفت. او در نوجوانی نخستین رسیتال پیانوی کلاسیک را به طور زنده در تلویزیون ملی ایران اجرا کرد.
میناسکانیان که فراگیری پیانو را نزد پیانیست و آهنگساز برجسته‌ ایرانی امانوئل ملیک‌اصلانیان آغاز کرده بود، پس از به پایان رساندن دبیرستان، با هدف ادامه تحصیل در رشته پزشکی رهسپار آمریکا شد اما با راهنمایی و تشویق آب زرکو استاد پیانو و مدیر گروه نوازند‌گی پیانو در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به آموختن رشته موسیقی پرداخت و نزد چند نفر از استادان سرشناس و شاخص این رشته در جهان، آموزش های لازم را فراگرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار