مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس گفت: آیین گشایش موزه گالری آب با نمایش هنرمندان گرافیک و نقاشی ایران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 24 May 2016


تابناک فارس به نقل از مهر:محمدهادی ستایش  از برگزاری نشست علمی تخصصی نقاشی و گرافیک با حضور برجسته ترین نقاشان و طراحان گرافیک ایران در پی این رویداد خبر داد و گفت: موزه گالری آب شیراز پس از گشایش با حضور استاد منوچهر معتبر، استاد ابراهیم حقیقی، استاد بهرام دبیری، استاد محمد حمزه و استاد حسین ماهر میزبان آثار این هنرمندان از ۶ تا ۲۶ خرداد جاری است.

وی با بیان این مطلب که انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس و موسسه آموزش عالی ارم شیراز همچنین نشست علمی تخصصی نقاشی و گرافیک با حضور برجسته ترین نقاشان و طراحان گرافیک ایران را برگزار می کند، ادامه داد: در این رویداد استاد منوچهر معتبر، استاد ابراهیم حقیقی، استاد بهرام دبیری، استاد محمد حمزه و استاد حسین ماهر حضور خواهند یافت.

ستایش زمان برگزاری این نشست را روز جمعه ۷ خرداد ماه ۹۵  ساعت نشست ۱۶ الی ۲۰  در تالار حکمت دانشگاه شیراز عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند جهت رزرو بلیط نشست تخصصی  به سامانه همایش ها وفوق برنامه های موسسه اموزش عالی ارم شیراز مراجعه نمایند.                                                 

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس از همکاری انجمن علمی هنرهای تجسمی رامان در این نشست تخصصی خبر داد.

موزه گالری آب شیراز در ضلع شرقی ارگ کریم خان زند در مجموعه تاریخی زندیه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار