دبیر فدراسیون کشتی گفت: یکی از خواسته‌های بنا اعطاء پاداش‌های مالی به کادر فنی کشتی فرنگی است.
کد خبر: ۲۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 23 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حمید بنی‌تمیم با اشاره به مطالب بیان شده توسط محمد بنا گفت: از زمان حضور مجدد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، هفته‌ای چند نوبت وی را می‌بینم و با هم در خصوص مسائل مختلف صحبت می‌کنیم. در شیراز هم در خصوص صحبت‌های اخیرش با هم گفتگو کردیم که بخشی از موضوعات در ارتباط با حوزه مدیریت فنی خودش بود که در صورت درخواست رسمی وی از فدراسیون پیگیری می‌شود.

وی یکی دیگر از خواسته‌های بنا را اعطاء پاداش‌های مالی به کادر فنی کشتی فرنگی دانست و افزود: در المپیک قبل به دلیل منابع خاصی که به ورزش‌های المپیکی اختصاص داده شده بود، دوستان شرایط متفاوتی را داشته‌اند، اما منابع اختصاص داده شده به فدراسیون‌ها در دوره جدید بسیار متفاوت از قبل است که این مورد باعث شده تا نه تنها فدارسیون کشتی، بلکه تمام فدراسیون‌های المپیکی با مشکلات و تنگناهایی مواجه باشند.

دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: تاکنون فدراسیون کشتی تمام حقوق مربیان تیم‌های ملی کشتی را هم در فرنگی و هم در آزاد مطابق قراردادشان پرداخت کرده است، البته میزان این پرداخت‌ها متناسب با سطح و جایگاه مربیان کشتی ایران در جهان و زحمات آنها نیست و قطعا نیاز است که حمایت‌های ویژه‌ای در این خصوص از سوی مراجع مسئول برای کادرهای فنی ورزش‌های المپیکی بخصوص رشته‌های مدعی مدال‌آوری صورت گیرد.

بنی‌تمیم در مورد پرداخت حقوق به ورزشکاران راه یافته به المپیک افزود: کشتی‌گیران برتر مسابقات انتخابی تیم ملی بمدت یکسال از فدراسیون کشتی حق سفره دریافت می‌کنند. از طرف دیگر با توجه به مصوبه شورای فنی و خواست کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها حداقل 15 روز مانده به المپیک معرفی می‌شوند و پس از آن حقوق پرداختی که از سهم محدود بودجه دولتی فدراسیون کشتی، با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، از مهر ماه سال گذشته برای قهرمانان اعزامی به المپیک در نظر گرفته شده، به صورت یکجا به کشتی‌گیران المپیکی پرداخت می‌شود.

دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: فدراسیون کشتی دغدغه تمام ورزش‌های المپیکی را از ماه‌ها قبل بارها اعلام کرده است. سال، سال المپیک است و باید فدراسیون‌های المپیکی از تمام جهات مورد حمایت‌های ملی قرار گیرند که البته ما هنوز منتظر نتیجه اقدامات آقای نوبخت، بعد از دستور رئیس جمهور محترم و ورزش دوست هستیم.

بنی‌تمیم درباره جام جهانی کشتی فرنگی گفت: روزهای 30 و 31 اردیبهشت شاهد برگزاری این رقابت‌ها در سالن شهید دستغیب شیراز بودیم که با یاری خداوند متعال و تلاش کادر فنی و دلاوری قهرمانان بزرگ کشتی ایران، توانستیم قهرمان شویم. نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی، نحوه برگزاری مسابقات را بسیار مطلوب ارزیابی کردند و به گفته آنها این مسابقات از لحاظ اجرایی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد. در راه برگزاری این مسابقات مسئولان ورزشی و سیاسی استان فارس و شهر شیراز، به ویژه زین‌العابدین عرب، رئیس هیأت کشتی استان با فدراسیون کشتی همکاری تنگاتنگی داشتند.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه عرب با توجه به موقعیت، سوابق کاری و همچنین تجربیات اجرایی‌اش به عنوان نماینده فدراسیون در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی انتخاب شد تصریح کرد: وی نهایت تلاش خود را برای برگزاری بهینه رقابت‌های جام جهانی انجام داد و فدراسیون کشتی قدردان زحمات او خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار