دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس گفت: تمامی منتخبان مردم استان فارس در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لیست امید نبودند و موفقیت این حزب در استان فارس ۵۰ درصد بود.
کد خبر: ۲۳۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 23 May 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: میراعظم هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری سمینار با حضور منتخبان مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته در تهران اظهار داشت: بیشترین درصد نمایندگان از استان فارس یعنی از 18 نماینده استان 17 نفر در این برنامه حضور پیدا کردند.

وی به تشریح حضور منتخبان مردم در این دوره از مجلس شورای اسلامی پرداخت و افزود: تمامی منتخبان مردم از لیست امید نبودند و لیست امید از مجموع 18 نماینده در استان فارس توانسته 9 نماینده را راهی بهارستان کند اما 90 درصد نمایندگان فارس یا در لیست اعتدال و توسعه بودند و یا به طور مشترک توسط لیست امید و حزب اعتدال و توسعه معرفی و انتخاب شدند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس با بیان اینکه تجربیات 20 سال فعالیت در حزب کارگزاران سازندگی و عضویت در حزب اصلاحات استان فارس و غیره را برای انتخابات این دوره مجلس به کار گرفته است خاطرنشان کرد: خط و ربط من مشخص است چه زمانی که در حزب کارگزاران بودم، چه زمان فعالیتم در حزب اعتدال و توسعه و چه زمانی که در خانه نشسته باشم و بارها حتی در پخش زنده تلویزیونی هم صحبت‌های خودم را و افکار و خط قرمزم را بیان کردم.

هاشمی با اشاره به اینکه حزب اعتدال و توسعه بازی برد برد را در پیش نگرفت تصریح کرد: این حزب با بررسی 20 سال تجربه در ریشه‌های آرا در استان فارس و در شهرستان‌های آن افراد را انتخاب می‌کند و کاندیداها براساس کارآیی و قابلیت حضور در مجلس انتخاب می‌شوند.

وی به لیست اعتدال و توسعه که در آذرماه سال گذشته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته شده بود اشاره و بیان کرد: از آنچه که توسط شورای نگهبان حذف نشدند 90 درصد به بهارستان رفتند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس با بیان اینکه این حزب برای انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز لیست ارائه می‌دهد عنوان کرد: اگر لیست امید با نگاه ما که از بین افراد اصلاحات و اصولگراهای معتدل انتخاب می‌شوند یکی باشد این لیست به صورت هماهنگ ارائه می‌شود وگرنه لیست جدا ارائه خواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه من دلم می‌خواهد عارف به ریاست مجلس دهم انتخاب شود اظهار داشت: اما بنده به آنچه در صحن مجلس اتفاق بیفتد احترام می‌گذارم زیرا معتقدم هر اتفاقی بیفتد به ضرر مملکت نیست.

وی با بیان اینکه سمینار حزب اعتدال و توسعه بزرگترین سمیناری بود که در کشور رخ داد و آقایان عارف و لاریجانی به صورت نمادین دست به دست هم دادند گفت: این اثبات ریشه اعتدالی بودن آنها است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس با اشاره به اینکه از روز گذشته ثبت‌نام از افراد برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها توسط این حزب آغاز شده است خاطرنشان کرد: افرادی از نظر حزب مورد پذیرش هستند که قابلیت اداره شهر یا روستا را داشته و با تعاریف تدوین و تبیین شده توسط دبیرخانه حزب اعتدال و توسعه سنخیت داشته باشند.

هاشمی بر عدم حمایت از افرادی که حتی پس از انتخاب شدن از مسیر و اهداف حزب سر باز زنند تأکید و بیان کرد: حزب اعتدال و توسعه به دنبال این است که شوراهای شهر و روستای خوبی در شیراز و در تمام شهرستان‌ها ایجاد شود که در نهایت توسعه و پیشرفت استان را دنبال کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار