مدیردفتر مجریان طرح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کسب رتبه برتر این شرکت در زمینه صرفه جویی هزینه برقرسانی روستایی در کشور خبر داد و گفت : طی دوسال گذشته در فارس به 41 روستا برقرسانی شده است .
کد خبر: ۲۳۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 21 May 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی توزیع برق فارس: مهدی زارع خفری شنبه افزود: شرکت توانیر از توزیع برقفارس برای بهینه سازی و صرفه جویی در انجام پروژه ها طی دو سال متوالی که منجر به کاهش هزینه تمام شده برقرسانی به روستاها نسبت به هزینه مندرج درموافقتنامه گردیده ، تقدیر کرده است .
زارع خفری در ادامه بیان داشت: جهت رفع محرومیت از اقشار روستایی و برقراری عدالت اجتماعی و همچنین ایجاد زمینه های لازم برای توسعه اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی درروستاها و جلوگیری از مهاجرت روستا نشینان به شهرها عملیات برقدار کردن روستاها با جدیت دنبال می شود و در تلاشیم تا انرژی الکتریکی مورد نیاز در دسترس شمار بیشتری از ساکنان روستاهای استان قرار گیرد.
این مقام مسئول یادآور شد: درهمین راستا طی سالهای 93 و 94 به ترتیب 23 و 18 روستا در استان فارس برقدار شده اند که هزینه تمام شده سال 93 حدود 23 میلیارد و 68 میلیون ریال و این هزینه برای سال گذشته 23 میلیارد و 572 میلیون ریال بوده است .
مدیردفتر مجریان طرح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطرنشان کرد: برق‌رسانی روستایی از اولویت‌های ما در سال 95 است که این مهم با جدیت انجام می‌شود و در سالجاری نیز تعداد 15 روستا جهت تامین برق در دستور کار قرار دارد.
زارع خفری یادآور شد: هزینه پیش بینی شده برای این پروژه ها در سال جاری 30 میلیارد ریال می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار