مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان در همایش تجلیل از 313جوان نخبه لرستانی :
در طی مراسمی به همت اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان مراسم ،تجلیل از 313 جوان نخبه استان لرستان عصر جمعه با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد
کد خبر: ۲۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 21 May 2016


به گزارش تابناک لرستان، در طی مراسمی به همت اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان مراسم ،تجلیل از 313 جوان نخبه استان لرستان عصر جمعه با حضور جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

برپایه این گزارش علی یاور عزیز پور ،مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان در این همایش با  تجلیل وستایش از جوانان موفق و برگزیده، مدال آوران ورزشی المپیک، پاراالمپیک، جهانی، آسیایی و کشوری استان لرستانبه حاضران اظهار کرد: امروز همایش تجلیل از جوانانی که در گرایش های مختلف افتخار آفریده اند، برگزار شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی که در سطح استان و در حوزه‌های مختلف غیرورزشی متولی امور جونان هستند پس از بررسی، جوانانی را که موفقیت‌هایی کسب کرده و حائز رتبه برتر شدند به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کردند.

عزیزپور عنوان کرد: برگزیدگان حوزه ورزشی نیز با مکانیزم های مختلفی گزینش شدند و براثر عملکردی که در حوزه ورزش به اداره کل ورزش و جوانان لرستان و در سایر حوزه‌ها دستگاه‌های مختلف اجرایی ارائه شد، امروز این جوانان نخبه مورد تشویق قرار گرفتند.

وی ادامه داد:همایش تجلیل از جوانان نخبه لرستانی پس از گذشت چندین سال در استان برگزار می‌شود و ارزیابی هیئت‌های مختلف ورزشی برحسب عملکردشان بود که در این راستا هیئت‌های مختلفی که از هیئت یک تا 46 رتبه‌های عملکردی آن‌ها مشخص است، بر اساس درجه‌بندی‌های مختلف مورد تشویق قرار گرفتند.

عزیز پور خاطر نشان کرد: این همایش به دلیل متبرک بودن و خوش یومنی عدد 313 نام‌گذاری شده اما بیش از این تعداد جوان نخبه مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: هنگام آغاز فعالیت خود در این اداره کل، با دستگاهی که از طلبکاران زیادی سرشار بود و بدهی های فراوانی به دستگاه های خدمات رسان، افراد حقیقی و حقوقی داشت، مواجه بودیم.

عزیز پور  با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان تنها دستگاه بدون مشکل در پرداخت حقوق به پرسنل است تریح کرد: انضباط مالی بر این اداره کل از جهات مختلف حاکم شده است.

مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان تاکید کرد: با ارزشیابی های صورت گرفته توسط وزارت خانه متبوع، اداره کل ورزش و جوانان لرستان در حوزه های مختلف موفقیت های زیادی بدست آورده است

 علی یاور عزیز پور با بیان این مطلب  اشاره کرد: به عنوان نمونه در حوزه پژوهش جز ۵ اداره کل برتر، در بخش کسب درامد از ظرفیت ماده ۸۸ موفق به کسب مقام اول کشور و در حوزه روابط عمومی نیز به رتبه برتر دست یافته ایم.

گفتنی است در این همایش از جوانان موفق و برگزیده، مدال‌آوران ورزشی المپیک، پارالمپیک جهانی، آسیایی و کشوری استان لرستان با تقدیر وسپاسگذاری  تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار