کنایه الهام به روحانی

پیامبر (ص) در آخرین سفارش خود فرمود که حاکمان موظفند مردم را به فقر نکشانند که به کفر کشیده بشوند.
کد خبر: ۲۳۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 21 May 2016
به گزارش"تابناک یزد" بخشی از سخنان غلامحسین الهام جمع شورای بازخوانی خط امام و رهبری استان زنجان: حکومت اسلامی حکومت بر ضعیفان نیست. هنر معلم اداره کلاس هوشمندان است. اداره دانشجویان و دانش آموزان تیز هوش و فوق العاده زیرک کار سختی است. حکومت اسلامی اداره کردن کلاس تیزهوشان است.

بعضی افراد حکومتشان اداره کردن یک ملت ضعیف و ذلیل و ناتوان است که مثل متکدیان التماس کنند. دو ریال یارانه می خواهیم بدهیم، ملت را تحقیر می کنند. یک سبد یارانه می دهیم صد جور عزتشان را پایمال می کنیم. این است عزت مسلمان؟ قرآن می فرماید یک کلمه درست بگوئید بهتر از صدقه ای است که همراه با منت باشد.

منت گذاشتن بر جامعه به انواع مختلف پدیده زشتی است. بعضی ها مردم را صاحب حق نمی دانند انگار از جیب شخصی خودشان دارند این کارها و خدمات را انجام می دهند. اینقدر ملت را ضعیف کردند! استراتژی متفاوت این است که بیاییم ملت را قوی کنیم. خب ملت را قوی کنیم از من مطالبه می کند من هم باید پاسخگو باشم.

من قوی اش نمی کنم که راجع به من جرئت حرف زدن نداشته باشد! این شیوه حکومت اسلامی است؟! عدالت افراد را تقویت می کند که از آزادی شان درست استفاده کنند. آدم گرسنه نمی تواند از آزادی اش درست بهره مند شود. پیامبر (ص) در آخرین سفارش خود فرمود که حاکمان موظفند مردم را به فقر نکشانند که به کفر کشیده بشوند.

این تصریح پیامبر (ص) است. جامعه ای که به فقر کشیده می شود و به ضعف و بیماری دچار می شود و قدرت ندارد سرپا بایستد، می تواند از آزادی دفاع کند؟ می تواند منتقد حاکمیت باشد؟ می تواند استعدادهایش را شکوفا کند؟ در آزادی است که استعدادها شکوفا می شوند.سایت دولت بهار این خبر را منتشر کرده است.
تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار