معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم استفاده از فرصت ها در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تاکید کرد و بیان داشت: دانشگاهها فرصت ها را قدر بدانند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
کد خبر: ۲۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 19 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید علی صدرالسادات، در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در  توسعه مدیریت را فراهم آوردن شرایطی برای کارآمدتر و روزآمدتر کردن سیستم ها و فرآیندها دانست و گفت: در مدیریت توسعه یافته باید فرصت ها و نقاط قوت را شناخت و مورد استفاده قرار داد و با شناسایی تهدیدها و ضعف های داخلی، نسبت به رفع آنها اقدام کرد.
وی افزود: نباید تحت تاثیر روزمرگی ها قرار گیریم و برای انجام واقعی ماموریت توسعه مدیریت در اجزای مختلف منابع باید برنامه داشته باشیم درغیر این صورت به خودمان و سازمان آسیب می رسانیم.
این مقام مسوول در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به فعالیت های خوبی که برای توسعه پروژه های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد به زودی پروژه پردیس این دانشگاه به بهره برداری رسد.
بیمارستان پیوند بوعلی سینا در شهر صدرا شیراز از جمله پروژه هایی بود که سید علی صدرالسادات معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از آن بازدید کرد.
بیمارستان پیوند بوعلی سینا، هم اکنون درحال ساخت است و با دارا بودن بیش از 20 اتاق عمل ، جراحی های پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز که سالانه برای بیش از 600 بیمار انجام می شود ، به این بیمارستان انتقال می یابد.
مرکز دیالیز حاج رضا ابراهیمی، از دیگر پروژه هایی بود که معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از آن بازدید کرد.
این مرکز دیالیز، دارای 80 تخت دیالیز است و به صورت سه نوبت در طول شبانه روز، به بیماران خدمت رسانی می کند.
معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین از فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان جنوب شیراز که با وقف عام و مشارکت های مردمی هم اینک در دست ساخت است نیز بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار