علی اصغر کلانتری،سرمربی فجر سپاسی شیراز بعد از پایان بازی با نفت و عدم صعود فجر به لیگ برتر سکوت چند ماهه خود را شکست و حرف های نگران کننده ای زد.کلانتری که با چند سرباز در لیگ 20 تیمی آزادگان تا پایان مدعی صعود بود هشدار داد که فجر با این وضعیت به سرنوشت برق شیراز و نابودی دچار می شود.
کد خبر: ۲۳۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 17 May 2016
علی اصغر کلانتری،سرمربی فجر سپاسی شیراز بعد از پایان بازی با نفت و عدم صعود فجر به لیگ برتر سکوت چند ماهه خود را شکست و حرف های نگران کننده ای زد.

به گزارش تابناک فارس:کلانتری که با چند سرباز در لیگ 20 تیمی آزادگان تا پایان مدعی صعود بود هشدار داد که فجر با این وضعیت به سرنوشت برق شیراز و نابودی دچار می شود.


مسئولان استان فارس را حلال نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: برخلاف ابتدای فصل، در ماههای اخیر در خصوص مشکلات تیم حرف نزدم و تمرکز خود را  را بر روی تیم معطوف کردم.
وی با بیان اینکه در میانه فصل در طی جلسه ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس داشت در خصوص نیاز ۳۰۰ میلیون تومانی تیم جهت رفع مشکلات برای صعود به لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه تنها ۳۰ میلیون تومان از مبلغ درخواستی به دست ما رسید.
سرمربی تیم فوتبال فحر سپاسی شیراز گفت: مسئولان استان فارس را حلال نمی کنم چرا که تعلل آنان در حمایت از تیم سبب شد تا زحمات یکساله بازیکنان که اغلب آنان نیز سرباز هستند و با مبالغی اندک در این تیم بازی می کنند، هدر برود.
کلانتری افزود: اگر چه لیگ یک لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشتیم اما از همان ابتدا لیگ مدعی اصلی صعود به لیگ برتر بودیم.
وی در پایان عنوان کرد: اینکه ۸۰ درصد ازتیم را بازیکنانی تشکیل می دهند که سربازند نشان از آن دارد که کار بزرگی انجام و برای آن زحمات زیادی کشیده شده است.

مدیریت ضعیف فجر را به زانو درآورد
برخی کارشناسان مهمترین عامل ناكامي اين تيم ريشه دار را ناكار آمدي قنبري مدير عامل اين تيم  عنوان كرد كه هيچگاه حضور فيزيكي در كنار تيم نداشت و نتوانست مشكلات فراوان فجري ها را مرتفع كند.

با این وضعیت فجر هم مانند برق نابود می شود
کلانتری اظهار داشت: اگر حمایت ها از تیم فجر همانند امسال باشد به طور حتم همانند برق شیراز راهی جز سقوط به دسته های پایین تر ندارد.

داوری ها هم با فجر ناسازگار بود
کلانتری با اشاره به اجحاف داوری به فجر گفت:نمی‌دانم چرا برای فجر در سوت زدن خساست می‌کنند، با 2 پنالتی که داور در این بازی نگرفت، تاکنون 14 پنالتی را برایمان نگرفته‌ام.

برخی خواستار عدم موفقیت فجر بودند
کلانتری با ابراز رضایت کامل از بازیکنان تیمش، گفت: بعضی‌ها دنبال آن بودند که تیم فجر شهید سپاسی موفق نشود، متاسفم برای این افراد از مسئولان بالا گرفته تا پائین‌ترین افراد.
او گفت:خیلی‌ها می‌توانستند کمک کنند اما نکردند.

فقط کمی روحیه می خواستیم؛ما گدا نیستیم
وی در خصوص وعده پاداش مالی برای صعود فجر گفت:حمایت آن است که 2 شب قبل از بازی تیم را جمع می‌کردند و در حضور رسانه‌ها با یک شاخه گل به آنان روحیه می‌دادند.
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: اینکه بگویند اگر صعود کردید فلان مبلغ را کمک می‌کنیم، به ما توهین کردند، مگر گدایی کرده‌ایم، مگر دستمان را جلوی کسی دراز کرده‌ایم. ما با سیلی صورت خودمان را سرخ کردیم، از میانه فصل هم اعلام کردیم که از کسی کمک نمی‌خواهیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انصاری
|
United States
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
شما و تیمتان تمام تلاشتان را کردید و کسانیکه فوتبال را بفهمند قدردان شما و تیمتانند.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
متاسفانه نوش دارو بعد مرگ سهراب دست همه بچه‌هایی تیم محبوب فجر فجرسپاسی درد نکند.زمستان رفت و ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار