مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس گفت: ساخت دانشگاه مهدویت تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته و برای اتمام آن نیازمند ۲۰ میلیارد تومان هستیم.
کد خبر: ۲۳۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 17 May 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق ظهر دوشنبه در نشست خبری فعالیت های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، گفت: مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) افزود: نخستین دانشگاه تخصصی مهدویت جهان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در ۱۱ طبقه و با ظرفیت پذیرش ۷۰۰ دانشجو در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در حال ساخت است.

وی ادامه داد: برای ساخت این دانشگاه که هم اینک حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۵۰ میلیارد ریال از محل کمک های مردمی هزینه شده که بر اساس برآورد کارشناسان برای اتمام و بهره برداری از این دانشگاه اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس افزود: این دانشگاه سرمایه عظیمی برای کشور و استان فارس و یک مرکز مهم پاسخگویی به مسائل مهدویت در جهان تشیع است که پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۹۷ این مرکز آموزشی افتتاح شود.

حجت الاسلام حدائق تصریح کرد: تاکنون بیش از دو هزار نفر مهدی یاور در شهر شیراز و تعداد قابل توجهی در استان فارس شناسایی شده اند که با این بنیاد و دانشگاه همکاری دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعبه های بنیاد، گفت: در حال حاضر۶۰ شعبه بنیاد مهدی موعود(عج) در بیش از ۲۰ شهرستان استان فارس فعال است و فارس از حیث فعالیت های مهدوی در کشور منحصر به فرد است.

حجت الاسلام حدایق تاکید کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از سال ۸۴ فعالیت خود را در استان فارس آغاز کرد و مسئولیت تدوین برنامه های ایام مختلف مهدویت برای دستگاه های اجرایی و نهادهای فارس را بر عهده دارد و به همین سبب از هر دستگاه اجرایی این استان یک نفر به عنوان رابط فرهنگی مهدوی با این بنیاد همکاری می کند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس یادآور شد: امروز لبه تیغ دشمنان اسلام از جمله صهیونیست ها متوجه مهدویت است و دشمنان مهدویت به دنبال حذف ولایت محوری و شهادت طلبی از تفکر شیعه هستند.

وی با اشاره به دهه مهدویت در کشور تاکید کرد: دهه مهدویت یکی از مهمترین مناسبت های سال در نظام اسلامی است و ما بر این باوریم که بزرگترین ره آورد دهه مهدویت باید آشنایی و ایجاد پیوند بیشتر مردم  با این دهه باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
United States
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
یعنی اینقدر از ظهور نا امید شده اید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار