تازه های پلیسی
دستگیری زوج قاچاقچی با 6 میلیارد طلا/حمله مسلحانه به عروسی با یک کشته و 2 زخمی/خودکشی دانشجو در دانشکده محل تحصیلش/قاتل 2 محیط بان فارسی در پاوه دستگیر شد/قتل با نقشه حرفه ای فقط به دلیل حسادت!/دزدی 270 میلیونی فرزند از مادر
کد خبر: ۲۳۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 15 May 2016
به گزارش تابناک فارس:در این تازه های پلیسی می خوانیم از حمله مسلحانه به یک عروسی در شیراز؛سرقت 270 میلیونی فرزند از مادرش؛خودکشی یک دانشجو در دانشگاه شیراز؛و قتل با نقشه حرفه ای فقط به خاطر حسادت و . . .

دستگیری زوج قاچاقچی با 6 میلیارد طلا
زوجي كه در پوشش مسافرت خانوادگي، قصد جابجايي 4 کيلو و 156گرم طلاي قاچاق را داشتند، توسط ماموران پليس جهرم دستگير شدند.وي با اشاره به اينكه ارزش ريالي كالاي كشف شده بالغ بر 6ميليارد ريال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: در اين راستا دو سرنشين خودرو كه يك زوج جوان بودند، دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند.

حمله مسلحانه به عروسی با یک کشته و 2 زخمی
افراد مسلح پس از حمله به یک مراسم عروسی در شیراز یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کردند. این حادثه چند روز قبل هنگامی رخ داد که در یکی از باغات مجالس اطراف شیراز (دهنو) مراسم عروسی بر پا شده بود.
بنا بر این گزارش، شب حادثه بود که تعدادی با شنیدن شلیک های متعدد در یک مراسم عروسی بیرون دویدند. آنان افراد مسلحی را در حالی مشاهده کردند که بعد از شلیک های متعدد گلوله متواری شدند. در همین حال پلیس که با تماس یکی از افراد حاضر در عروسی در جریان ماجرا قرار گرفته بود خود را به منطقه رساند اما افراد مسلح بعد از مجروح کردن دو مرد و قتل یک نفر متواری شده بودند.
تجسس های پلیس برای رفع ابهامات موجود ادامه دارد.
هنوز علت و انگیزه حمله به مراسم عروسی مشخص نشده و به زودی پرده از راز این اقدام تبهکارانه بر داشته می شود.

خودکشی دانشجو در دانشکده محل تحصیلش

این دانشجوی پسر که در سال آخر  رشته ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شیراز درحال تحصیل بود از ساختمان این دانشکده واقع در پردیس ارم خود را پرتاب و به زندگی اش پایان داد.

قاتل 2 محیط بان فارسی در پاوه دستگیر شد
سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد: مأمورین پلیس اطلاعات و ستاد انتظامی شهرستان پاوه در حین گشت زنی هدفمند، در محل ورودی شهر به فردی ناشناس که با لباس محلی منطقه فارس و یک کوله پشتی در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.
 وی افزود: پس از بررسی و درخواست مدارک شناسایی از مظنون، وی اعلام کرد که هیچ گونه مدرک هویتی به همراه ندارد، لذا این فرد برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات فنی توسط مأمورین مشخص شد که متهم در سال 94 زمانی که با دوستان خود به قصد تفریح عازم کوه های روستای شهر آشوب در شهرستان اقلید فارس شده بود، در بازگشت با تعدادی از محیط بانان درگیر و با اسلحه پران شکاری غیرمجاز دو نفر از آنان را به قتل رسانده است.

قتل با نقشه حرفه ای فقط به دلیل حسادت!

عامل قتل پس از استخدام آدمكش، راهي سفر شد تا كسي به او مشكوك نشود اما در نهايت رازش فاش شد. صبح 12 شهريور سال 93 جنايتي در يكي از محله هاي شيراز رخ داد كه قربانيان آن وكيل خوشنام شيرازي و همسايه او بودند. ماجرا از اين قرار بود كه حدود ساعت 7:20 وكيل جوان از خانه شان بيرون آمد تا به محل كارش برود اما زماني كه از ماشين پياده شد تا در پاركينگ را ببندد، هدف اصابت چندين گلوله قرار گرفت.
گلوله ها از خودروي ماكسيمايي شليك مي شد كه در همان نزديكي پارك شده بود. در همين هنگام يكي از همسايه ها به كمك وكيل شتافت و قصد نوشتن شماره پلاك ماكسيما را داشت اما او نيز هدف گلوله قرار گرفت و كمي بعد در بيمارستان جان باخت.
مأموران كه در اين مدت افراد زيادي را زير نظر داشتند به يكي از آنها مظنون شدند. اين مرد فردي بود كه از مدت ها قبل به مقتول و زندگي او حسودي مي كرد و تحقيقات نشان مي داد كه وي طراح اصلي نقشه قتل وكيل جوان بوده است.
متهم اعتراف كرد كه به دليل حسادت تصميم به قتل وكيل بي گناه گرفته بود. او از حدود يك سال و نيم پيش از جنايت يكي از اشرار شيراز را كه چندين بار توسط پليس دستگير و راهي زندان شده بود، اجير كرده بود تا وكيل جوان را به قتل برساند. اين دو حتي خانه اي در نزديكي خانه مقتول گرفته بود تا تمامي رفت وآمدهاي او را زير نظر داشته باشند و براي كشتن او نقشه بكشد.متهم ردیف اول به قصاص نفس و متهم دیگر به زندان محکوم شد.

دزدی 270 میلیونی فرزند از مادر

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی خبر داد كه با سوء استفاده از اطلاعات بانکی مادرش، مبلغی بالغ بر 270 میلیون ریال را به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی برداشت کرده بود.سرهنگ موسی حسینی با اشاره به انجام اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس فتا، از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز خبر داد و گفت: این فرد که فرزند شاکی می باشد پس از دستگیری توسط پلیس، در تحقیقات فنی به موضوع اتهام اعتراف کرده و می گوید: مورد اعتماد مادرم بودم و همیشه تمامی رمزهای بانکی کارت های عابربانک را فقط من و مادرم می دانستیم. رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با توجه به اعتماد کامل مادر به فرزند خود، رویارویی آنان به عنوان مجرم و متهم در پلیس فتا صحنه ای غیر منتظره را به وجود آورد که بهت مادر را در پی داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار