برنامه تلویزیونی «خوشا شیراز» مرکز فارس جانبازان را به‌عنوان میهمان در این برنامه دعوت کرد اما مجری برنامه فقط به معرفی جانبازان اکتفا کرد و نیم ساعت آخر را به تبلیغ دستگاه تصفیه آب، هتل و... پرداخت و فرصت دیگری را در اختیار آنان قرار نداد.
کد خبر: ۲۳۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 15 May 2016
تابناک فاس به نقل از فارس:دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس اظهار داشت: جمعه 24 اردیبهشت‌ماه جاری به دعوت برنامه «خوشا شیراز» سیمای مرکز استان فارس با 13 نفر از جانبازان 70 درصد نخاعی، بصیر و شیمیائی به این برنامه دعوت شدیم که در ابتدا فکر می‌کردیم ما را به‌عنوان مهمان برنامه دعوت کرده‌اند تا از جایگاه و شأن و منزلت ایثارگران در هفته جانبازان تکریم به‌عمل ‌آورند و گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارند.

غلامحسین چوبینی افزود: مجری برنامه اعلام کرد‌ که مهمان ویژه‌برنامه، پرویز پرستویی هنرپیشه فیلم آژانس شیشه‌ای است و جانبازان به‌عنوان تماشاگر برنامه دعوت ‌شده‌اند.

وی اضافه کرد: کسانی که برنامه را مشاهده کرده‌اند متوجه شده‌اند، مجری برنامه فقط در حد معرفی جانبازان اکتفا کرد و دو ساعت برنامه را به مهمانان ویژه و تلفنی برنامه و نیم ساعت آخر را به تبلیغات از نوع معرفی دستگاه تصفیه آب، هتل، رستوران و ... پرداخت و هیچ فرصت دیگری را در اختیار جانبازان قرار نداد.

این جانباز 70 درصد شیمیایی تصریح کرد: جای بسی تعجب و تأسف است که برنامه خوشا شیراز برای رونق برنامه خود جانبازان را هزینه می‌کند، درحالی‌ که امروز کشور ما پیش از هر زمان دیگر نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و نهادینه کردن فرهنگ ایثار جز به حفظ جایگاه و تکریم جامعه ایثارگری ممکن نیست.

چوبینی گفت: ما این نوع رفتارها را نوعی اهانت به جامعه ایثارگری می‌دانیم در حالی‌ که امروز شاهد تشییع پیکر پاک گلگون‌کفنان مدافعان حرم هستیم نمی‌توانیم شاهد بی‌اعتنایی به الگوهای ایثار در عرصه جهاد و شهادت باشیم.

این جانباز شیمیایی ادامه داد: امروز اگر کشور ما در چشم جهانیان از اقتدار، عزت، سربلندی و استقلال سیاسی برخوردار شده، به برکت خون شهدا و ایثار‌گران است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی فارس خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری از پیشکسوتان شهادت و ایثار آن‌ هم در هفته بزرگداشت جانباز به‌عنوان تماشاچی در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز که در داخل و خارج کشور قابل مشاهده است، موجب رنجش خاطر آحاد مردم به‌ویژه جامعه ایثارگری و خانواده محترم آن‌ها شده است، در حالی‌ که دنیا باید به تماشای قهرمانی‌ها و ایثارگری‌های این بزرگ‌مردان بنشیند و به وجود این اسوه‌های ایثار افتخار کند.

چوبینی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسؤولان ذی‌ربط در این مورد به مسؤولیت خود عمل کنند و اجازه ندهند حرمت جامعه ایثارگری پیش‌ از این نادیده گرفته شود و به‌جای ترویج فرهنگ ایثار نظاره‌گر تضعیف این عزیزان و فرهنگ ایثارگری باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
بنده هم موافق صحبت این جانباز هستم و مخالف عملکرد ناشایسته خوشا شیراز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار