وکیل مدافع علی مطهری گفت: پرونده آمران حمله به علی مطهری به دادسرای نیروهای مسلح ارسال شده است.
کد خبر: ۲۲۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 09 May 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع علی مطهری، در خصوص آخرین وضعیت پرونده آمران حمله به موکلش درسفر به شیراز، گفت: بعد از اقامه دعوا علیه آمران و دستور دهندگان حمله به علی مطهری در شیراز، پرونده به دادسرای نیروهای مسلح استان فارس ارجاع شد.

او گفت: مقام قضایی به ضابط دادگستری مربوطه که یک نهادنظامی است دستور تحقیق برای پرونده را صادر کرد.در حال حاضر تحقیقات لازم انجام و پرونده به دادسرا ارسال شده است و دادسرا نیز پرونده را به یکی از شعبات بازپرسی برای رسیدگی وتحقیقات بعدی ارجاع داده است.

وکیل مدافع علی مطهری در رابطه با تعداد متهمان این پرونده گفت: در بخش اول پرونده ۱۱ نفر به دادگاه فراخوانده شدند اما در بخش دوم پرونده مربوط به دستور دهندگان حمله است تعداد متفاوت است.

ترک همدانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به ارجاع پرونده به دادسرای ویژه نیروهای مسلح آیا دستور دهندگان حمله به موکلش افراد نظامی هستند، گفت: در حال حاضر نمی توانم عنوان کنم این افراد نظامی هستند اما پرونده به لحاظ رسیدگی در به دادسرای نیروهای مسلح ارسال شده است و به لحاظ اینکه پرونده در مراحل تحقیقات مقدماتی است از بیان تعداد متهمان و جزئیات پرونده معذورهستم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
United States
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
شرمساریش برای ما.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار