سرمربی گسترش فولاد گفت: چهارشنبه گذشته شورای امنیت کشور، مصوبه‌ای را انجام داد که بر اساس آن مقرر شد تا دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه‌هایی انجام شود که مشکلات اهواز به وجود نیاید.
کد خبر: ۲۲۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ 01 May 2016

 فراز کمالوند در مورد تغییر ورزشگاه دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم تا بازی در زمین خودمان برگزار شود و حتی در این خصوص خواسته خود را به‌صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کردیم و سازمان لیگ موافقت اولیه خود را به ما اعلام کرد و فقط از ما خواست تا مصوبه شورای تأمین شهر را به آنها بدهیم که این کار نیز انجام شد و این نامه را هم به سازمان لیگ تقدیم کردیم و تمام مقدمات برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد مهیا بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس پس از اینکه سازمان لیگ موافقت اولیه خود را برای برگزاری دیدار با پرسپولیس را در زمین اختصاصی خودمان اعلام کرد، مسئولان این سازمان برای نظارت بر نور ورزشگاه به تبریز آمدند که مشخص شد حتی ۴۰ دقیقه بعد از پایان مسابقه هوا همچنان روشن است و مقرر شد تا سازمان لیگ این ورزشگاه را میزبان دیدار با پرسپولیس اعلام کند.

کمالوند تأکید کرد: با این حال چهارشنبه گذشته شورای امنیت کشور، مصوبه‌ای را انجام داد که بر اساس آن مقرر شد تا دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه‌هایی انجام شود که مشکلات اهواز به وجود نیاید.

سرمربی گسترش یادآور شد: من حتی دیروز نزد حسنی‌خو رئیس کمیته حراست وزارت ورزش بودم که ایشان با روی باز بنده را پذیرفته و مصوبه شورای امنیت کشور را به من نشان داد و اعلام کرد که این مصوبه به خاطر اتفاقات ورزشگاه اهواز بوده است.

وی افزود: باز هم تأکید می‌کنم که ما موافقت همه ارگان‌های ذی‌ربط را گرفته بودیم، اما متأسفانه اتفاقات اهواز، کار را برای ما سخت‌تر کرد. در واقع شورای امنیت کشور در این خصوص به قضایا موردی نگاه نکرده و به‌صورت کلی این مصوبه را انجام داده است.

کمالوند گفت: جالب است بدانید حتی حسنی‌خو هم در این مورد بحثی نداشت و ما موافقت تاج و شورای تأمین شهر را هم گرفتیم، اما اتفاقات اهواز باعث شد تا ورزشگاه اختصاصی‌مان میزبان این دیدار نباشد./فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :