اصلاح طلبان با هدف کسب کرسی های باقیمانده در فارس به شدت فعالند.از سفر عارف و نجفی به فارس تا دیدار اصلاح طلبان فارس با دکتر معین. خاوری و زنجانی محصولات تحریمند/دلیل روی آوردن مردم به اصلاح طلبان از نگاه عارف/مردم از شعارهای واهی خسته شدند/معین:از نتیجه انتخابات شیراز راضی هستم
کد خبر: ۲۱۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 27 April 2016
با نزدیک شدن به دور دوم انتخابات مجلس دهم،استان فارس که تکلیف 4 نماینده اش در این دور مشخص می شود تبدیل به صحنه فعالیت های فشرده سیاسی و انتخاباتی شده است.

به گزارش تابناک فارس:اصلاح طلبان با هدف کسب کرسی های باقیمانده در فارس به شدت فعالند.از سفر عارف و نجفی به فارس تا دیدار اصلاح طلبان فارس با دکتر معین.

خاوری و زنجانی محصولات تحریمند

محمدعلي نجفي مشاور رئيس جمهوري گفت: پديده دور زدن تحريم ها در گذشته سبب پيدا شدن افرادي مثل خاوري ها و بابك زنجاني ها شد.
نجفي با اشاره به مخالفان برجام در داخل کشور گفت يا يك عده اي خيلي كج فهم هستند كه اين مسائل را نمي فهمند و يا اينكه بخاطر مخالفت سياسي با دولت و زمين خوردن اين دولت بر واقعيت ها چشم مي بندند و با ناديده گرفتن هر حقيقتي منافع و مصالح ملي برايشان كوچكترين ارزشي ندارد.وي ادامه داد: با همتي كه مردم بخصوص اقشار فرهنگي جامعه كه ضريب نفوذ بالايي در آراي مردم دارند، مجلسي هماهنگ با دولت را در هشتم خردادماه سالجاري خواهيم داشت و لذا مي طلبد در شهرهايي كه انتخابات به مرحله دوم كشيده شد مردم با حضور حماسي خود كار را براي تكميل يك مجلس معتدل و با اقتدار به سرانجام رسانند.

دلیل روی آوردن مردم به اصلاح طلبان از نگاه عارف
محمد رضا عارف که به گفته خود برای حمایت از نفرات باقی مانده از لیست امید به فارس سفرکرده است در جمع شورای اصلاح طلبان فارس گفت: تغییر قوه مجریه، مطالبات مردم و تغییر در مجلس به ویژه برخوردهایی که با دولت تدبیر و امید شد مهمترین دلیل حماسه‌های خرداد 92 است.
 عارف تاکید کرد: در ذات گفتمان اصلاحات، انحصار طلبی وجود ندارد، چرا که ما در فراکسیون های دیگر نیاز به مشارکت و همراهی داریم و نیاز نیست که دو جریان ی که در مجلس قرار دارند به اختلاف بپردازند، زیرا اولویت همه ما اقتصاد است.
وی موضوعاتی مانند اشتغال، بیکاری، رونق اقتصادی، اعتیاد، بالا رفتن سن ازدواج، طلاق و ... را مهمترین دغدغه‌های امروز همه طیف‌های مختلف سیاسی عنوان کرد و گفت که باید با همیاری و همکاری با دولت برنامه‌ها را دنبال کنیم.

در این جلسه 3 منتخب اصلاح طلب شیراز نیز از مردم خواستند که به نفر چهارم لیست امید رأی دهند.
بهرام پارسايي گفت: توسعه اقتصادي در كنار توسعه سياسي مد نظر ماست و بر اين باوريم منتخبان مردم بايد به دنبال رفع مشكلات معيشتي و رونق جامعه باشند و عمده تلاش ما نيز بر تحقق اين موضوع متمركز است.
ديگر منتخب مردم شيراز در مجلس دهم شوراي اسلامي نيز گفت: حضور مردم در اين دوره از انتخابات در بردارنده پيام، دفاع از تفكر و انديشه اصلاح طلبان و فعاليت جريان اصلاح طلبي از انفعالي به حالت فعال است.
فرج الله رجبي اضافه كرد: انتخابات دهم ارديبهشت 95 فرصت تكرار اميد و تكميل شدن ليست اميد در شيراز است و بايد همه در ساعت هاي اوليه انتخابات در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند.
يكي ديگر از منتخبان مردم شيراز در مجلس دهم شوراي اسلامي نيز اظهار داشت: اصلاحات، انديشه اي است كه طرفداران زيادي دارد و كساني كه گمان مي كنند مي توانند مانع اين انديشه شوند اشتباه مي كنند.
مسعود رضايي ادامه داد: مردم و به ويژه جوانان صاحبان انديشه هستند و دغدغه اصلاح طلبان توسعه و پيشرفت كشور است و در اين زمينه با جديت گام بر مي داريم.

مردم از شعارهای واهی خسته شدند
دیگر سخنران این گردهمایی رئيس شوراي هماهنگي اصلاح طلبان استان فارس بود.امامی  گفت: دولت تدبير و اميد با وجود اينكه ميراث دار بسياري از مشكلات بود اما توانست دستاوردهاي منحصر به فردي از جمله برجام و حق غني سازي هسته اي ايران را براي كشورمان به ارمغان آورد.
وي افزود: مردم از شعارهاي واهي خسته شده اند و انتظار دارند كه وضعيت معيشتي و اقتصادي آنان بهبود يابد و اميدواريم در مجلس دهم به نيازها و مطالبات مردم به شايستگي پاسخ داده شود.
امامي ادامه داد: مردم ما به دنبال ايجاد مجلسي هستند كه بتواند به وضعيت كشور سرو سامان دهد.

معین:از نتیجه انتخابات شیراز راضی هستم
در پي برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي‌شيراز، دكتر كريم عباسي دبير حزب مردم‌سالاري استان فارس با دكتر مصطفي معين، وزير علوم دولت اصلاحات در شيراز ديدار كردند.در اين ديدار ضمن تاكيد طرفين بر نهادينه كردن فعاليت احزاب در كشور، دكتر عباسي گزارشي از روند فعاليت‌هاي حزب متبوعش و شوراي هماهنگي اصلاح‌طلبان استان در دور اول انتخابات كه منجر به پيروزي شايان توجهي در استان فارس و شيراز گرديد ارائه داد و ضمن قدرداني از حضور دكتر معين در نام نويسي انتخابات مجلس شوراي اسلامي‌شيراز، حركت ايشان را به مثابه قوت قلبي براي آغاز فعاليت انتخاباتي همه احزاب اصلاح‌طلب تلقي كرد.
دكتر معين ضمن ابراز خرسندي از عملكرد مطلوب، از نتيجه حاصل در مرحله اول انتخابات شيراز ابراز رضايت كرد و مرحله دوم انتخابات را در اين شهر بسيار مهم و حائز اهميت دانست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد ارجمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
جو بکاری جو درو می کنی و گندم بکاری هم یقینا گندم برداشت می کنی - نان گندم سفید است ولی بعضی شکم ها ورطناب نان گندم را ندارد-
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار