کد خبر: ۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ 19 March 2015

  به گزارش تابناک فارس محمدعلی ابراهیم زاده رییس اداره صنعت و معدن لارستان اظهار داشت: مقدار 50 تن مرغ منجمد برای توزیع در سطح شهرستان لارستان تهیه شده ‌و تاکنون بیش از 30 تن میوه شب عید در بازارهای لارستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شماره "124" سامانه‌ای برای بررسی مسائل مربوط به حوزه تجارت و به ویژه گرانفروشی است، اظهار داشت: در این سامانه، هویت افراد تماس گیرنده محفوظ می‌ماند.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه بررسی شکایات در اصناف خرده فروش به اتاق اصناف واگذار شده است، افزود: تاکنون در سال 93 بیش از هزار مورد بازرسی از صنوف مختلف ثبت شده و تعداد 61 مورد پرونده تخلف نیز تشکیل شده است که از این تعداد 5 مورد شکایت مردمی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با تأکید بر روند گسترش رو به رشد خریدهای اینترنتی، تصریح کرد: باید برای حرکت همزمان با پیشرفت‌های سایر کشورهای دنیا، فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی در سطح کشور و به‌طور خاص در لارستان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه مقدار 50 تن مرغ منجمد برای توزیع در سطح شهرستان لارستان تهیه شده است، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های منتخب در سطح شهرستان می‌توانند بدون محدودیت مرغ‌های منجمد را به ازای هر کیلو 5600 تومان به مصرف کننده تحویل دهند.

ابراهیمی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 تن میوه شب عید در بازارهای لارستان توزیع شده است، افزود: در این زمینه قیمت پرتقال به ازای هر کیلو 2900 تومان و قیمت سیب سرخ هر کیلو 2600 تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار