معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری 375 حلقه معرفت در دهه پایانی صفر در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 05 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی ایجاد فضای مناسب برای پاسخ گویی به سوالات دینی را یكی از مهم ترین ابزارهای انتقال دانسته های رضوی به زائران دانست و گفت: در ایام پایانی دهه صفر روزانه بیش از 31 حلقه معرفت ویژه خواهران و برادران در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینكه این حلقه ها با حضور 50 استاد برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود، افزود: حسن نهضتی، سیدرضا موسوی، علی ابهری و محمدرضا جواهری برخی از اساتید حلقه‌های معرفت ویژه برادران را تشكیل می دهند.

حسینی با اشاره به اینکه حلقه معرفت ویژه خواهران در رواق های دارالاجابه و دارالحجه برگزار می شود، تصریح كرد: خانم ها نیلچی زاده، خدایی، عطاررئوف، حیدری، رضایی، زلفی زاده و اكرمی برخی از اساتید حلقه های معرفت ویژه خواهران هستند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح كرد: «سبك و شیوه عزاداری اهل‌بیت(ع) بعد از واقعه عاشورا»، «بازخوانی حوادث تاریخی اهل‌بیت(ع) بعد از بازگشت كربلا»، «اخلاق و سیره پیامبر اكرم(ص)»، «شخصیت و ویژگی های امام حسن مجتبی(ع)، «آثار و بركات وجود مطهر پیامبر(ص)»، «تبیین جهت اقامه عزای حسینی در سیره امام رضا(ع)» و «تبیین جایگاه و عظمت قدر امام رضا(ع)» از موضوعاتی است كه در این جلسات به بحث و تبادل گذاشته می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ حلقه های معرفت از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی و اطلاع ‌رسانی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در طول ایام سال نیز در این بارگاه منور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار