مدیرکل بحران استانداری فارس میزان خسارت بارندگی و سیل آبان امسال در استان فارس را بیش از یک‌ هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 02 December 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن‌فیاض‌پور اظهار داشت: مجموع خسارت وارده به تاسیسات زیربنایی از جمله آب، راه و برق و هم‌چنین ساختمان‌های دولتی و عمومی 359 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: هم‌چنین مجموع خسارت وارده به منازل مسکونی، تجاری، صنعتی و اسباب اثاثیه منازل بر اثر بارش شدید باران و سیل در آبان امسال 799 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل بحران استانداری فارس خاطرنشان کرد: از مجموع خسارت‌های وارد شده باران و سیل در نقاط استان فارس باید 78 میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای  مرمت خانه‌ها و کمک به تامین اسباب و اثاثیه منازل تامین شود.

فیاض‌پور افزود: در سال گذشته 13 مورد پرداخت خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی استان فارس تصویب شده اما هنوز پرداخت نشده که درخواست ما تسریع در تامین اعتبار خسارت‌های وارده است.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در آبان امسال سبب آبگرفتگی معابر و ایجاد خسارت در برخی از مناطق مسکونی استان فارس به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی این استان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار