مسئول بسیج اصناف استان خراسان رضوی گفت: خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر در دستور کار بسیج اصناف استان خراسان رضوی است.
کد خبر: ۱۳۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 23 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی صادق اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مطابق معمول سال‌های قبل بسیج اصناف خراسان رضوی به ویژه هم‌زمان با ایام پایانی دهه صفر، خدمت‌رسانی به زائران پیاده را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی بیان کرد: در این ایام ایستگاه‌های بین راهی به ویژه در ایام اربعین حسینی و همچنین ایام شهادت امام رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود و خدمت‌رسانی به زائران پیاده را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این تمامی ظرفیت‌های خود را برای مثال در بسیج اتحادیه املاک مشهد به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم خدمت‌رسانی مناسبی را به ویژه در زمینه اسکان زائران پیاده صورت دهیم.

وی با اشاره به اینکه پذیرایی از 700 هزار زائر امام رضا(ع) از سوی اتحادیه رستوران داران در مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفته است گفت: علاوه بر این در تلاش هستیم با متمرکز کردن نذورات خدمت‌رسانی بهتری را به زائران داشته باشیم.

مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی با اشاره به سایر برنامه‌های در دستور کار این نهاد تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ما در دستور کار قرار دادن و اولویت نماز اول وقت است و در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی از سوی اصناف شده است.

اسماعیل‌زاده تاکید کرد: در این راستا تاکنون 16 نقطه مهم بازارهای هدف مشهد مقدس را برای برپایی نماز اول وقت شناسایی کرده‌ایم و خوشبختانه تاکنون در 5 نقطه برپایی نماز اول وقت عملیاتی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار