همزمان با ایام دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، ویژه‌برنامه‌های متعددی در حرم مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 23 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: همزمان با ایام دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، ویژه‌برنامه‌های متعددی در حرم مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم اجرا می‌شود.

این مراسم همراه با گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت سردار بی‌سر مدافع حرم،‌ شهید عبدالله اسکندری و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۴ و ۵ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت‌‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، خطیب برجسته کشورمان سخنرانی خواهد کرد که در روز پنج‌شنبه مداحی و مولودی‌خوانی با نوای سیدمجید بنی فاطمه و در روز جمعه با نوای مهدی رسولی اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود، در برگزاری این مراسم نهادهای مختلفی چون شهرداری شیراز، شورای هیئت‌های مذهبی فارس، نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و معاونت فرهنگی سپاه فجر همکاری و مشارکت دارند.

برچسب ها: شاهچراغ ، دهه کرامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار