رئیس جامعه جراحان ایران،در نامه ای به استاندار فارس و رئیس شورای شهر شیراز، خواستار درج نام پایه گذار پیوند کبد ایران در یکی از معابر اصلی شهر شیراز شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 09 May 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: ایرج فاضل، در آستانه برگزاری کنگره چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران، با ارسال نامه‌ای به استاندار استان فارس و رئیس شورای شهر شیراز، خواستار درج نام علی ملک حسینی پایه گذار پیوند کبد ایران و استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در یکی از میادین یا خیابان‌های اصلی شهر شیراز شد.

در متن نامه رئیس جامعه جراحان ایران خطاب به محمدهادی ایمانیه استاندار استان فارس، آمده است: امسال در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین کنگره بزرگ سالانه جامعه جراحان ایران قرار است از شخصیت بی بدیل و ممتاز علمی و خدمات گسترده استاد ملک حسینی، استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی به عمل آید.

از آنجا که دامنه خدمات این استاد فرزانه بسیار گسترده و در سطح جهانی مطرح است، جامعه جراحان ایران پیشنهاد می‌کند یکی از خیابان‌ها یا میدان‌های شهر شیراز به نام ایشان مزین شود تا پیوسته یادآور توجه مردم به خدمتگزاران واقعی خود باشد.

بر اساس این گزارش، استاد علی ملک حسینی یکی از پنج جراح برتر پیوند کبد دنیا است که هم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز از مراکز صاحب نام پیوند کبد در کشور به خدمات ارزنده خود در درمان بیماران و آموزش به پزشکان ادامه می‌دهد.

کد خبر 5775464

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار