معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 25 March 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مجید بذرافکن گفت: از آنجا که در روز‌های پایانی سال با مشکلات متعدد سامانه‌ای روبرو بودیم و تعداد محدودی از موسسین برای بارگذاری مستندات جا مانده اند، لذا برای آرامش خاطر این عزیزان، فرایند تطبیق مجوز تاسیس در استان فارس برای آخرین بار تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.

بذرافکن گفت: افرادی که مدارک را با موفقیت در سامانه بارگذاری کرده و هنوز در انتظار بررسی و تایید هستند به اطلاع می‌رساند این مدارک در کارتابل اداره گزینش جهت بررسی دقیق، قرار داده شده و طی جلسات متعدد که با رییس این اداره داشتیم مقرر شد به این کار تسریع بخشند و موسسین بتوانند جهت دریافت مجوز، فرایند را ادامه دهند.

او گفت: با توجه به اینکه در سامانه بخش تیکت فعال شده در صورت داشتن هر گونه مشکل در بارگذاری مستندات میتوانید تیکت ثبت کنید و پس از چند روز پاسخ دریافت کنند.

او گفت: در صورتی که همچنان مشکل حل نشد با کارشناس آموزش پیش دبستانی، ابتدایی اداره شهرستان، منطقه محل اقامت خود تماس گرفته تا با هماهنگی همکاران در اداره دوره اول وپیش دبستانی و راهنمایی رابطین وزارتی نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: موسسینی که اقدام به تطبیق مجوز ننمایند از سال تحصیلی جدید اجازه فعالیت نداشته و باید به مانند یک متقاضی جدید جهت صدور مجوز با شرایط خاص اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار