فرماندار لامرد گفت: در دور اول تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۶ هزار نفر از مسافران نوروزی وارد لامرد شدند و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 25 March 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگران: ابراهیم کرامت فر گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و برابر آمار و مستندات موجود، از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۶هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد شهرستان لامرد شدند و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

او گفت: از مجموع مسافرانی که در طی این ایام وارد لامرد شدند، حدود ۶ هزار مسافر و گردشگر بوده که در اماکن عمومی، اقامتگاه‌های گردشگری، بوستان ها، مدارس، هتل‌ها اقامت کردند که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد گفت: در این بازه زمانی بیش از ۳۷۵هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

او، ضمن تشکر و قدردانی از میهمان نوازی مردم شهرستان لامرد از مسافران نوروزی گفت: خدمات دهی به مسافران و گردشگران در دور دوم سفر‌های نوروزی شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت و ارزیابی مدیران برای دور دوم سفر‌های نوروزی همچنان ادامه دارد.

او گفت: در بازدید‌های مسافران نوروزی از اماکن عمومی بیشترین بازدید‌ها از تنگ ترمان در لامرد، بوستان‌های شهر لامرد، حمام و مسجدعلیخانی در اشکنان، شاه فرج الله در علامرودشت، چشمه آبگرم در بخش مرکزی لامرد و منطقه تجاری دهشیخ را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار