مدیر سازمان تعاون روستایی فارس: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۹ هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 25 March 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سیدکاظم موسوی مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: به منظور ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده‌های افطار و سحر توسط هموطنان، این سازمان اقدام به تامین و توزیع محصول خرما با قیمت و کیفیت مناسب کرده است.

به گفته او، اتحادیه تعاون روستایی فارس آماده عرضه خرمای مضافتی و خرمای کبکاب بر اساس میزان تقاضا به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، غرف تعاون روستایی و مراکز عرضه شهری است.

موسوی عنوان کرد: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۹ هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم استان فارس خواهیم بود.

او همچنین به اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی اشاره و اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی از اهداف این طرح است.

موسوی با بیان ابنکه "طرح از مزرعه تا سفره یک زنجیره تولید و توزیع است، گفت: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصول خرمای ماه رمضان به عرضه میوه شب عید، محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی نیز مبادرت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار