امام جمعه لامرد گفت: بروکراسی اداری در دستگاه‌های خدماتی باید به حداقل رسیده تا روند سرمایه گذاری در جامعه به سرعت بیشتری دنبال شده و بتوان نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 25 March 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه لامرد با اشاره به سال جدید و همزمانی با ماه مبارک رمضان بر استفاده بهینه از این ماه تاکید کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم رشد تولید» مسئولان شهرستان باید تلاش مضاعفی برای تحقق منویات رهبری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور مدیران ارشد شهرستان و استان باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی در کشور و استان به حداقل برسد.

به گفته این مقام مسئول بروکراسی اداری در دستگاه‌های خدماتی باید به حداقل رسیده تا روند سرمایه گذاری در جامعه به سرعت بیشتری دنبال شده و بتوان نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کرد.

خطیب جمعه لامرد ضمن درخواست از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نسبت به برطرف کردن مشکلات ساخت مسکن در شهرستان لامرد، اظهار کرد: با توجه به صنعتی شدن شهرستان لامرد و رشد جمعیتی در این شهرستان نیاز به مسکن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود از این رو باید فکری برای تأمین مسکن برای جوانان کرد.

به گفته وی طی دو سال گذشته یک واحد مسکن از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تحویل متقاضیان نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار