فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری جاعل حرفه‌ای و کشف میلیون‌ها چک پول تقلبی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 23 March 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام‌بخش حبیبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ماموران انتظامی شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی اقدام به تولید و توزیع تراول و اسکناس جعلی در سطح شهر شیراز می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی شیراز تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند فرد جاعل را در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵۰ میلیون چک پول، یک میلیون روپیه پاکستانی، دستگا‌های رایانه و چاپ اسکناس، ۳۰ عدد انواع مهر‌های دولتی و تعدادی اسناد ملکی، بیمه نامه، سند خودرو، گواهینانه مربی‌گری، سند ازدواج جعلی و ... کشف شد، گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر روانه دادسرا شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهر شیراز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و موفق به شناسایی ۳ باند (۹ نفر) از سارقان سابقه‌دار شدند.

او با اشاره به اینکه متهمان به ۶۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو، به عنف، مغازه و ... اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی انواع اموال مسروقه به ارزش ۳۱ میلیارد ریال کشف شد.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۷۲ ساعت گذشته، ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۶ متهم نیز دستگیر شدند.

برچسب ها: دستگیری ، جاعل ، چک پول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار