تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 21 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابرهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ پیام تبریکی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیّما بقیة الله فی‌الأرضین
یا مقلّب القلوب والأبصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال حوِّل حالنا إلی أحسنِ الحال

امسال، عید نوروز و بهار طبیعت، مقارن است با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، ماهى که نزد خدا از همه ماه‏ها متعالی‌تر و روزهایش بر همه روز‌ها و شب‏هایش بر همه لیالی و ساعاتش بر همه ساعات، برتر است. امید است که به برکت این تقارن، امسال، سالی توأم با برکت و رحمت و مغفرت الهی برای ملت عزیز ایران اسلامی و پر از خیر و خوبی برای همه امت جهان اسلام باشد.
سالی که گذشت، سالی همراه با حزن و اندوه برای سومین حرم اهل بیت علیهم السلام بود. حمله تروریستی ۴آبان ۱۴۰۱، توسط اشقی الاشقیای زمان، که به شهادت جمعی از خادمان و زائران حرم مطهر منجر شد، که برای اقامه نماز و ساییدن پیشانی بندگی بر آستان حضرت حق و عرض ارادت به ساحت ملکوتی اولیاء الهی گردهم آمده بودند، قلب همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را به درد آورد.
فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ خورشیدی را به خورشید فروزان عالم وجود، حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) که منتقم شهدای مظلوم حرم مطهر خواهد بود - «أنا بقیة الله فی أرضه و المنتقم من أعدائه» - و همچنین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده‌های معظّم شهداء و عموم ملت بزرگ ایران، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و بهروزی برای همگان دارم.

خادم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی
ابراهیم کلانتری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار