دو جاعل و کلاهبردار فراری در شیراز بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 26 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: ۲ نفر که به دلیل جعل و کلاهبرداری محکوم شده و فراری بودند، در شیراز دستگیر شدند.
سرهنگ کاووس حبیبی افزود: در راستای دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، شناسایی و دستگیری فردی که دارای ۳ فقره سابقه کیفری نظیر صدور چک بلامحل، اعمال نفوذ و جعل بود، در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تشکیل تیم‌های عملیاتی و بررسی پرونده‌های موجود، چندین مکان از محل سکونت و اختفاء متهم و در نهایت مخفیگاه اصلی متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی شد.
حبیبی یادآور شد: چند تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و متهم به همراه شخصی ناشناس با درایت کارآگاهان پلیس آگاهی در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر شده و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در بررسی‌ها مشخص شد متهم ناشناس نیز دارای ۵ فقره سابقه کیفری شامل صدور چک بلامحل، خیانت در امانت و جعل و همچنین از کلاهبرداران حرفه‌ای شهر شیراز و تحت تعقیب بوده است.

حبیبی با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی و قضایی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست فریب ظاهر آراسته افراد را نخورده و به هرگونه پیشنهاد و یا معامله خیلی خوب مشکوک باشند و هنگام امضای اسناد دقت کنند که فضای خالی برای افزودن مطلبی توسط جاعلین باقی نماند تا بدینوسیله مورد سوء استفاده جاعلان و کلاهبردارن قرار نگیرند.

برچسب ها: دستگیری ، جاعل ، کلاهبردار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار