براساس آخرین آمار اعلامی از وضعیت شیوع کرونا در استان فارس تعداد بستری‌های روزانه این بیماری مجددا ۲ رقمی شد و به ۲۸ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 29 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: بر پایه اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کروناویروس در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح یکشنبه ۹ بهمن با انجام دو میلیون و ۲۶۴ هزار و ۳۳ تست تشخیصی، ۶۶۲ هزار و ۱۱۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

این گزارش آماری حاکیست که با بستری ۲۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۵۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، هفده بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، ۸۱۷۱ نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۳ هزار و ۹۰۸ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۸ هزار و ۷۰۰ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۴۸ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۰۶ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۱۱ دُز نوبت سوم و ۱۳۵ هزار و ۶۳۵ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار