شهردار شیراز با اشاره به ارتباط صمیمانه و مؤمنانه در هیئات مذهبی گفت: این محافل می‌تواند بنیانی قوی را ایجاد و فرصت ارزشمندی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و سنگری امن در برابر سویه‌های جنگ نرم باشد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 29 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدحسن اسدی در نشست رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب‌غربی کشور ویژه استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه‌وبویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: متولیان اصلی هیئات مذهبی این میراث بزرگ معنوی چراغ این محافل را که از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین نهاد‌های اجتماعی بوده، روشن نگاه داشته و در دوام آن تلاش می‌کنند.
شهردار شیراز با اشاره به حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی و تحقق امر فرج در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: بخش مهمی از تحقق تمدن نوین اسلامی بر عهده هیئات مذهبی است.
او اضافه کرد: هیأتی که بتواند عشق و احساس دوستداران اهل‌بیت (ع) را با شناخت واقعی از قرآن کریم و اهل بیت (ع) توأمان سازد، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود وهیچ جریانی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.
اسدی با اشاره به ارتباط صمیمانه و مؤمنانه در هیئات مذهبی گفت: این محافل می‌تواند بنیانی قوی را ایجاد و فرصت ارزشمندی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و سنگری امن در برابر سویه‌های جنگ نرم باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: هیئات مذهبی به‌عنوان محافل محبان اهل‌بیت (ع) نقش پررنگی در اجتماع دارند.
رضا محمدیان رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در این نشست گفت: برابری و برادری رکن مهمی در هیأت مذهبی بوده و این محفل نقش عظیمی در کاهش و حذف ناهنجاری‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
به گفته او؛ هیئات مذهبی باید به‌عنوان الگویی از یک بستر جریان‌ساز در جامعه نقش پیش‌برنده‌ای داشته باشند.
محمدیان همچنین بر تفاهمی برای انجام سیاست‌گذاری مشترک هیات مذهبی در پهنه جغرافیایی جنوب‌غربی ایران تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار