رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ گفت: خودمراقبتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیریم.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 28 January 2023

تابناک فارس به نقل از برنا:دکتر «سید وحید حسینی» در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدیریت و کنترل این بیماری تاثیرگذار است، ابراز امیدواری کرد تا در روزهای آینده شاهد کاهش آمار بستری بیماران و بهبودی آنان باشیم.
او با تاکید بر خودمراقبتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس از سوی تمام اقشار مردم، افزود: وضعیت موجود مراجعه بیماران به مراکز بهداشتی درمانی استان، نشان از چرخش بیماری کووید۱۹ در بین افراد جامعه است که قطع زنجیره انتقال نیازمند رعایت و پایبندی عمومی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک به ویژه در اماکن عمومی و فضاهای بسته است.
دکتر سید وحید حسینی تاکید کرد: افرادی که دارای نشانه های بیماری سرماخوردگی هستند، با پرهیز از خوددرمانی، هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنند تا چرخه انتقال و انتشار بیماری شکسته شود.
در این نشست گزارش جدیدی از سوی کمیته علمی کووید۱۹ در دانشگاه در خصوص تعداد کل تست های انجام شده، موارد ابتلا، درصد افراد مثبت کووید۱۹، تعداد مرگ، بستری جدید و متوسط اشغال بخش ویژه کووید۱۹ در فارس و کشور از دهم آذر تا ششم بهمن سال جاری ارایه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار