پیکر پاک و مطهر شهید ستواندوم «ابوذر امیدوار» صبح روز شنبه در شهرستان اقلید تشییع و در زادگاهش روستای لاله‌گون به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 28 January 2023

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: پیکر پاک و مطهر شهید ستواندوم «ابوذر امیدوار» صبح امروز شنبه هشتم بهمن ماه در شهرستان اقلید تشییع و در زادگاهش روستای لاله‌گون به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر این شهید گرانقدر روز پنجشنبه در میان استقبال فرماندهان، کارکنان انتظامی و خانواده معظم این شهید والامقام وارد فرودگاه شهید دستغیب شهر شیراز شد.

شهید ستواندوم ابوذر امیدوار اهل شهرستان اقلید استان فارس سوم بهمن در حمله اشرار در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
بامداد چهارم بهمن امسال عوامل گشتی کلانتری شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان حین اجرای مأموریت گشت‌زنی پلیس مورد حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح قرار گرفتند که در این میان سهم استان فارس و شهرستان اقلید نیز تقدیم یک شهید بود.

در این درگیری سرگرد مختار مؤمنی اهل اصفهان و ستوان سوم ابوذر امیدوار به شهادت رسیدند و استوار یکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد و اشرار نیز متواری شدند.

ستوان سوم ابوذر امیدوار از نیروهای فراجا که در سیستان و بلوچستان خدمت می‌کرد و در این حمله‌ ناجوانمردانه به شهادت رسید متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام محمد آبتین سه ساله بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار