مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: به طور کلی برای ۴۲۰۰۰ نفر متقاضی نهضت ملی در صدرا و شیراز با کمبود زمین روبرو هستیم که باید منتظر باشند به محض تامین زمین، پیامک ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 26 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: مخاطبان خبرگزاری فارس در کمپینی با عنوان متقاضیان مسکن ملی شیراز که پیامک دریافت نکردند، چه کنند؟ خواستار پیگیری این موضوع شده‌اند.

در توضیح این کمپین آمده است: ماه‌ها است شیرازی‌ها به امیدی، مسکن ملی را ثبت‌نام کرده‌اند اما پس از ماه‌ها هنوز خبری از پیامک واریز آورده اولیه نیست و گویا در تأمین زمین به مشکل خورده‌اند. مسئولان و نمایندگان فارس و مجلس و دولت بنا ندارند پیگیر این تأخیر غیرموجه شوند؟ لطفاً پیگیر باشید.

این موضوع را از مدیرکل راه و شهرسازی فارس پیگیری کردیم.

محمودرضا طالبان در این باره پاسخ داد: در شیراز ثبت نامی نداشته‌ایم و همه ثبت‌نام‌ها در صدرا بوده است اما صدرا با مشکل تامین زمین روبه رو است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع، ۷۵۰۰۰ نفر واجد شرایط در صدرا داریم، گفت: تاکنون برای ۳۳۰۰۰ نفر پیامک ارسال و زمین تامین شده است.

طالبان تاکید کرد: البته به دلیل همین کمبود زمین مجبور شدیم ۸۰۰۰ متقاضی را به شیراز منتقل کنیم.

طالبان اظهار کرد: در مجموع ۲۵۰۰۰ واحد در صدرا، ۸۰۰۰ واحد در شیراز و سرجمع ۳۳۰۰۰ واحد تامین زمین شده است.

وی افزود: به طور کلی ۴۲۰۰۰ نفر در صدرا و شیراز با کمبود زمین روبرو هستند که باید منتظر باشند به محض تامین زمین پیامک ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار