مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: سه هزار و ۱۵۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان جهرم به صورت قراردادی زیر کشت رفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 21 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حسن زمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کشت قراردادی در شهرستان جهرم مد نظر بوده و در سال گذشته سطحی معادل هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع گندم به این کشت اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشت قراردادی در سال جاری نیز مورد توجه کشاورزان واقع شده است، افزود: امسال تعهد اخذ شده شهرستان ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: با تلاش تأمین کنندگان امنیت غذایی مدیریت جهاد کشاورزی و همراهی کشاورزان، سطحی معادل سه هزار و ۱۵۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان به صورت قراردادی کشت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مقدار معادل سطح کامل کاشت گندم در شهرستان جهرم است، اظهار کرد: کشاورزان شهرستان با وجود مشکلات بسیار، پای تأمین سفره مردم با اجرای کشت قراردادی گندم ایستاده‌اند.

زمانی عنوان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی نیز با تمام وجود از کشاورزان حمایت کرده و در این زمینه نیز پای کار آنها است چرا که به گفته ریاست جمهوری بزرگترین حمایت از مصرف کننده حمایت از تولید کننده است و در حال حاضر جهاد کشاورزی فرماندهی بخشی بوده که نتیجه آن را در پایداری تولید خواهیم دید.

برچسب ها: کشت گندم ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار