رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری متهم سابقه‌دار و حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 11 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد بار از خودروهای سبک و سنگین در حرکت در محورهای مواصلاتی استان، و از آنجایکه یکی از اهداف فراجا برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با جرائم خشن می باشد شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، حبیبی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که ساکن یاسوج بود را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی فارس عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت محموله‌های جاده‌ای در مسیرهای مواصلاتی شمالی استان فارس به خصوص شهرستان‌های اقلید، آباده، پاسارگاد، مرودشت و ... با همکاری دوستانش اقرار کرد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم با جدیت ادامه دارد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

او به رانندگان خودرو های سبک و سنگین، عنوان کذد: هنگام تردد در جاده‌ها، برای توقف از مکان‌های امن از قبیل پلیس راه‌ها و .. استفاده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار